foutmelding OV chipkaart

foutmelding OV chipkaart 

Onderwerp van Wim

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Wim
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wim
    Vandaag bij het uitchecken verscheen op de display:" foutmelding, probeer opnieuw". Tevens was het lampje bij de display rood.

    Ik probeerde het twee maal achtereen, maar iedere keer hetzelfde.

    Omdat ik verder moest, ben ik uiteindelijk maar uit lijn 132 gestapt.

    Wat zijn de gevolgen? Zou ik morgenochtend zonder problemen kunnen inchecken?
  2. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef Wim
    Vandaag bij het uitchecken verscheen op de display:" foutmelding, probeer opnieuw". Tevens was het lampje bij de display rood.

    Ik probeerde het twee maal achtereen, maar iedere keer hetzelfde.

    Omdat ik verder moest, ben ik uiteindelijk maar uit lijn 132 gestapt.

    Wat zijn de gevolgen? Zou ik morgenochtend zonder problemen kunnen inchecken?

    Al gekeken op mijnovchipkaart.nl? (of hoe die site ook heet)
  3. Kaart is stuk, ik heb hetzelfde gehad, de chip die er in zit is onleesbaar nu.

    Enig voordeel voor mij, het was een kaart via mijn werkgever dus ik heb een nieuwe gekregen uiteindelijk, wel een paar keer flink moeten kletsen bij conducteurs omdat die de kaart niet konden uitlezen...
  4. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    Zo heb ik vorige week tot drie keer toe hetzelfde formulier moeten invullen om ? 5,30 (die ten onrechte door Connexxion was afgeschreven) terug te krijgen.
    (Een ritje dat elke dag 95 cent kost, was nu opeens ? 6,25, en in eerste instantie kreeg ik maar 3 euro terug... Smile)
  5. Wim
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Wim

    Vandaag sprak ik iemand die mij het volgende vertelde.

    Uitchecken werkt alleen als de bus tot stilstand is gekomen.

    Daar ik 50 meter voor de halte al wilde uitchecken (om tijd te winnen bij het uitstappen) volgde de foutmelding. Hetgeen met bovenstaande verklaring logisch is.

    Ik ga het een volgende keer eens uitproberen.
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Wim
    Vandaag sprak ik iemand die mij het volgende vertelde.

    Uitchecken werkt alleen als de bus tot stilstand is gekomen.

    Daar ik 50 meter voor de halte al wilde uitchecken (om tijd te winnen bij het uitstappen) volgde de foutmelding. Hetgeen met bovenstaande verklaring logisch is.

    Ik ga het een volgende keer eens uitproberen.


    De paar keren dat ik in een bus heb gezeten, was dit absoluut niet waar. Als je een schipholpas hebt, kun je op het schipholterrein gratis met het openbaar vervoer. Dus wat veel mensen doen is op het moment dat de bus de zonegrens passeert zich uitchecken bij de paal. Dit gebeurd al rijdend. Dus vermoed dat het uitchecken wat jij wil proberen gewoon moet werken.
  7. sis
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van sis
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    De paar keren dat ik in een bus heb gezeten, was dit absoluut niet waar. Als je een schipholpas hebt, kun je op het schipholterrein gratis met het openbaar vervoer. Dus wat veel mensen doen is op het moment dat de bus de zonegrens passeert zich uitchecken bij de paal. Dit gebeurd al rijdend. Dus vermoed dat het uitchecken wat jij wil proberen gewoon moet werken.

    Yes
Terug naar de lijst