Kaart is stuk, ik heb hetzelfde gehad, de chip die er in zit is onleesbaar nu.
Enig voordeel voor mij, het was een kaart via mijn werkgever dus ik heb een nieuwe gekregen uiteindelijk, wel een paar keer flink moeten kletsen bij conducteurs omdat die de kaart niet konden uitlezen...
Zo heb ik vorige week tot drie keer toe hetzelfde formulier moeten invullen om ? 5,30 (die ten onrechte door Connexxion was afgeschreven) terug te krijgen.
(Een ritje dat elke dag 95 cent kost, was nu opeens ? 6,25, en in eerste instantie kreeg ik maar 3 euro terug... )
Vandaag sprak ik iemand die mij het volgende vertelde.
Uitchecken werkt alleen als de bus tot stilstand is gekomen.
Daar ik 50 meter voor de halte al wilde uitchecken (om tijd te winnen bij het uitstappen) volgde de foutmelding. Hetgeen met bovenstaande verklaring logisch is.
quote:Dit schreef Wim Vandaag sprak ik iemand die mij het volgende vertelde.
Uitchecken werkt alleen als de bus tot stilstand is gekomen.
Daar ik 50 meter voor de halte al wilde uitchecken (om tijd te winnen bij het uitstappen) volgde de foutmelding. Hetgeen met bovenstaande verklaring logisch is.
Ik ga het een volgende keer eens uitproberen.
De paar keren dat ik in een bus heb gezeten, was dit absoluut niet waar. Als je een schipholpas hebt, kun je op het schipholterrein gratis met het openbaar vervoer. Dus wat veel mensen doen is op het moment dat de bus de zonegrens passeert zich uitchecken bij de paal. Dit gebeurd al rijdend. Dus vermoed dat het uitchecken wat jij wil proberen gewoon moet werken.
De paar keren dat ik in een bus heb gezeten, was dit absoluut niet waar. Als je een schipholpas hebt, kun je op het schipholterrein gratis met het openbaar vervoer. Dus wat veel mensen doen is op het moment dat de bus de zonegrens passeert zich uitchecken bij de paal. Dit gebeurd al rijdend. Dus vermoed dat het uitchecken wat jij wil proberen gewoon moet werken.