Ik heb bij een kennis de badkamer schoongemaakt met badkamerspray. De badkamer is betegeld met kalksteen. Het is resultaat is verschrikkelijk..de spray heeft vreselijke sporen achter gelaten in de tegels. Het ziet er niet uit!
Kan ik dit verhalen op mijn WA verzekering...of heeft iemand tips om die sporen weg te halen?
Ja, eventuele kosten die hieruit voortvloeien kan je verhalen op je WA. Je kennis moet je dan aansprakelijk stellen (formeel) voor de kosten die voortvloeien uit deze schade. Mogelijk wil jou verzekering contra expertise doen, dus het kan nog even duren voordat er werkelijk iets uitgekeerd/opgeknapt kan worden.
quote:Dit schreef Marlies Nee, die sporen gaan niet weg.
Staat er op de spray niet dat het niet gebruikt mag worden op kalksteen en andere poreuze materialen?
Erger, zelfs de eigenaar van de vloer krijgt het advies geen antikal e.d. te gebruiken.
quote:Dit schreef robinet Op het moment dat je daar werkt in diens van bijv. thuiszorg of werkster ben je niet verzekerd.
Kom je daar als buurvrouw of kennis dan weer wel.
Via de thuiszorg ben je door de werkgever verzekerd en moet de kennis de werkgever, via de hulp, aansprakelijk stellen. Ben je een zwarte schoonmaakster, dan kan je natuurlijk wel op je WA verhalen ('vriendendienst').
Bedankt voor de reacties en de tips. Ik ben bang dat de badkamer opnieuw betegeld moet worden.
De kennis gaat nog proberen om de sporen weg te schuren/slijpen.
Ik zal de kennis aanbieden om alle kosten via mijn WA verzekering te betalen.
Wat een ellende zeg...ik voel me er echt beroerd van. Had ik maar wat beter nagedacht.
Ik kan me voorstellen dat je er beroerd van bent
Maar je hebt het niet expres gedaan
Ieder mens die werkt kan fouten maken
Je kan niet meer doen dan het netjes oplossen
Sterkte ermee
quote:Dit schreef Corina Ik kan me voorstellen dat je er beroerd van bent
Maar je hebt het niet expres gedaan
Ieder mens die werkt kan fouten maken
Je kan niet meer doen dan het netjes oplossen
Sterkte ermee