Als ik thuis ben, dan gaan ze wel weg als ik de tuin inkom.. Maar als ik er niet ben, dan is er niet zoiets afschrikwekkends als ik in de buurt.. Dus vandaar op zoek naar afschrik-achtige-dingen
Begrijp ik. heeft het zin om met de katteneigenaars te praten?
jij hoeft er niet voor te zorgen dat de katten uit je tuin blijven, dat moeten de eigenaars doen, op wat voor manier dan ook.
Misschien dat je, door samen erover te praten, er een oplossing voor kunt vinden?
quote:Dit schreef cora jij hoeft er niet voor te zorgen dat de katten uit je tuin blijven, dat moeten de eigenaars doen, op wat voor manier dan ook.
Misschien dat je, door samen erover te praten, er een oplossing voor kunt vinden?
Ja hoor, dat denk ik wel.. Er zijn alleen meerdere katten hier in de buurt, die allemaal lkr buiten aan de wandel zijn.. Dus als ik niet thuis ben, dan heb ik geen idee welke er in mn tuin zit te sch**ten en zn rommel niet goed bedekt ;-)
Heb es gegoogeld op die cacaodoppen.. is wel het proberen waard.. Hou me natuurlijk aanbevolen voor meer ideetjes
Ja hoor, dat denk ik wel.. Er zijn alleen meerdere katten hier in de buurt, die allemaal lkr buiten aan de wandel zijn.. Dus als ik niet thuis ben, dan heb ik geen idee welke er in mn tuin zit te sch**ten en zn rommel niet goed bedekt ;-)
Heb es gegoogeld op die cacaodoppen.. is wel het proberen waard.. Hou me natuurlijk aanbevolen voor meer ideetjes
heel simpel...............laat n hond enkel maalen in je tuin plassen....................werkt perfeckt!