Traagschuim matras

Traagschuim matras 

Onderwerp van Avalon

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Misschien is een traagschuimtopper iets voor je, wij hebben thuis een traagschuimmatras aangeschaft vanwege mijn rugproblemen maar in de caravan moest er ook iets komen...nog een matras was wel een erg dure optie dus hebben we bij de macro een topper gekocht. Dit is een goedkopere maar super oplossing, ik slaap er fantastisch op.

Mijn zoon heeft een traagschuimtopper van Ikea en deze vind ik niet fijn (hij overigens welSmile).
  2. Ik was even een weekje weg, bedankt ook nog voor de laatste reacties.Smile
  3. josien1
    A happy girl

Toon alleen de berichten van josien1
    Ik zou eens gaan proefliggen want het ene traagschuim is het andere niet. Vooral ook goed letten op welke SG-waarde je het fijnst vindt. Ik ben zelf ook op zoek naar een ander matras en vind traagschuim super liggen, maar dan wel SG-65. Andere waarden liggen veel te zacht of veel te hard, maar dat is heel persoonlijk.
  4. Dayenne
    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wat ik me afvraag is: ik val vaak in slaap op mijn rug (net tv gekeken), maar draai dan wel eens op mijn zijn. Hoe snel keert het memory foam weer terug?
  5. Jos1
    Hey Hallo!

Toon alleen de berichten van Jos1
    een paar jaar geleden 2 matrassen gekocht van M-line inde maat 90x200. Slowmotion3 geloof ik dat de naam was, incl 2bijbehorende hoofdkussens. 900 per stuk. Het was even slikken, maar ik heb er nooit spijt van gehad.
    29 apr '12 - 15:13:54 / 29 apr '12 - 20:19:42
  6. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Wat ik me afvraag is: ik val vaak in slaap op mijn rug (net tv gekeken), maar draai dan wel eens op mijn zijn. Hoe snel keert het memory foam weer terug?

gelijk
  7. carla1961
    Toon alleen de berichten van carla1961
    Als je iets bij Groupon wilt kopen kan ik je aanraden om eerst op trosradar.nl te kijken. Er zijn enorm veel klachten over dit bedrijf.

Zelf had ik een tv besteld en gelijk betaald en na 2 maand nog niets ontvangen ondanks gemail en gebel. Onder druk van trosradar heb ik de bestelling kunnen annuleren. De aanbiedingen lijken interessant maar je word echt niet vrolijk van het gedoe met dit bedrijf.
  8. Ik heb 2 matrassen gekocht bij >>LINK<<
    2 weken proefslapen en met gratis retourneren als het niet bevalt.
    Succes met zoeken in deze matrassenjungle Smile
Terug naar de lijst