Ik zit er juist over te denken om naar KPN te gaan omdat vanaf 19 februari vast en mobiel bellen gratis wordt (niet helemaal natuurlijk, ? 15 p/m)
Er wordt hier door een puber nogal eens langdurig - understatement - gebeld naar mobiele nummers.
Afgezien van puber de rekening laten betalen, kan ik ook naar KPN overstappen. Geen gezeur meer.
quote:Dit schreef Loma Wat is een reden om weg te gaan bij KPN?
Te duur?
Of nog iets anders?
Ik zit er juist over te denken om naar KPN te gaan omdat vanaf 19 februari vast en mobiel bellen gratis wordt (niet helemaal natuurlijk, ? 15 p/m)
Er wordt hier door een puber nogal eens langdurig - understatement - gebeld naar mobiele nummers.
Afgezien van puber de rekening laten betalen, kan ik ook naar KPN overstappen. Geen gezeur meer.
Denk ik verkeerd?
Ja. Ik had net opgezegd.
Maar ik had alleen een vaste aansluiting van KPN (opgezegd door nieuwe provider) en digitenne. (zelf opgezegd)
quote:Dit schreef Loma Wat is een reden om weg te gaan bij KPN?
Te duur?
Of nog iets anders?
Denk ik verkeerd?
De reden voor mij om over te stappen is o.a. dat ik voor ongeveer hetzelfde geld een internet aansluiting heb die 6 maal sneller is dan dat ik nu heb en het gemak van ??n provider dus maar 1 rekening