Overstappen naar andere provider met nummerbehoud.
Helaas het lijkt zo simpel, ik vraag een alles in ??n pakket aan bij ziggo.
Ziggo regelt de opzegging van mijn telefonie abonnement met nummerbehoud, internet moet ik zelf opzeggen bij Kpn.
Van ziggo bevestiging gehad met datum van stopzegging en nummerbehoud.
Tot zover gaat alles goed.
Bij het bellen met Kpn voor stopzetting van internet gaat het fout ze bevestigen de stopzetteing van mijn telefoon alleen zonder nummerbehoud en geven aan dat als ik het niet terugdraai ik mijn nummer kwijt ben en Ziggo het ook niet meer kan aanvragen , dus maar geannuleerd.
Tijdens het bellen met Ziggo wordt verteld dat er wel degelijk nummerbehoud is aangevraagd (staat ook in de brief) en ze zullen het nogmaals doen omdat de stopzetting gannuleerd is
ik zelf, en meer mensen in mijn kennissenkring, hebben t zelfde gedaan, ook met ziggo.
Is allemaal gewoon goedgegaan.
1e dag dat je ziggo hebt, kan t zijn dat het oude nummer nog niet werkt, maar naar 1 dag is dat in orde.
veel succes!
Denk, dat kpn.. de mensen een beetje bang maakt, de klanten liever zelf houdt... maar ja... als je ze wegjaagd met astronomische tarieven... tja.. zelf schuld!
Tijdens het bellen met Ziggo wordt verteld dat er wel degelijk nummerbehoud is aangevraagd (staat ook in de brief) en ze zullen het nogmaals doen omdat de stopzetting gannuleerd is
quote:Dit schreef sem ik zelf, en meer mensen in mijn kennissenkring, hebben t zelfde gedaan, ook met ziggo.
Is allemaal gewoon goedgegaan.
1e dag dat je ziggo hebt, kan t zijn dat het oude nummer nog niet werkt, maar naar 1 dag is dat in orde.
veel succes!
Denk, dat kpn.. de mensen een beetje bang maakt, de klanten liever zelf houdt... maar ja... als je ze wegjaagd met astronomische tarieven... tja.. zelf schuld!
Komt idd meestal wel goed.
Tis geen bang maken hoor, maar meestal gewoon onwetendheid van de mensen aan de voorkant .
quote:Dit schreef Rene_63 Overstappen naar andere provider met nummerbehoud.
Helaas het lijkt zo simpel, ik vraag een alles in ??n pakket aan bij ziggo.
Ziggo regelt de opzegging van mijn telefonie abonnement met nummerbehoud, internet moet ik zelf opzeggen bij Kpn.
Van ziggo bevestiging gehad met datum van stopzegging en nummerbehoud.
Tot zover gaat alles goed.
Bij het bellen met Kpn voor stopzetting van internet gaat het fout ze bevestigen de stopzetteing van mijn telefoon alleen zonder nummerbehoud en geven aan dat als ik het niet terugdraai ik mijn nummer kwijt ben en Ziggo het ook niet meer kan aanvragen , dus maar geannuleerd.
Tijdens het bellen met Ziggo wordt verteld dat er wel degelijk nummerbehoud is aangevraagd (staat ook in de brief) en ze zullen het nogmaals doen omdat de stopzetting gannuleerd is
Iemand ervaring met opzeggen bij Kpn?
Ja ik!
Geen enkel probleem gehad.
Het geld wat er nog werd afgeschreven hebben ze netjes verrekend.
Succes ermee...anders gewoon even zeggen dat je Youp erbij wil halen om te kijken of het dan wel lukt?
quote:Dit schreef Tuwa Ik heb over 't algemeen juist heel erg goede ervaringen met KPN.
Mijn ervaringen met Kpn zijn ook altijd goed geweest dat is ook totaal niet de reden van het overstappen, maar nu ik de overstap maak gaat het dus niet goed.
Of had ik dit keer gewoon pech dat ik de verkeerde persoon aan de lijn kreeg......