Na ruim 13 jaar bij dezelfde baas te hebben gewerkt dreig ik, door de bezuinigingen in september as mn baan kwijt te raken.
Ik er al langer over zitten denken, maar nu wordt de keuze wel makkelijker (!) om weer naar school te gaan en ik zit er sterk over te denken om een BBL verzorging IG te gaan volgen.
Zijn er tips, ervaringen etc etc hoe ik dit kan aanpakken? Waar moet ik rekening mee houden?
(en nee...ik krijg weinig tot geen begeleiding van de huidige werkgever)
Ik ben ook erg benieuwd naar reacties van andere mensen.Mijn situatie is ongeveer hetzelfde, alleen mijn uren worden ingekort, maar er blijft weinig over om van rond te komen.Ik zit er ook over na te denken om een opleiding te gaan volgen, zou ook graag willen weten hoe je dat financieel moet doen tijdens een opleiding.Als je met opleiding begint moet je ook een baan hebben in de zorg, daarom zou ik willen weten hoeveel uren je dan kan werken en wat het salaris dan is.Ik hoop dat je wat reacties gaat krijgen.
Ik ben ook erg benieuwd naar reacties van andere mensen.Mijn situatie is ongeveer hetzelfde, alleen mijn uren worden ingekort, maar er blijft weinig over om van rond te komen.Ik zit er ook over na te denken om een opleiding te gaan volgen, zou ook graag willen weten hoe je dat financieel moet doen tijdens een opleiding.Als je met opleiding begint moet je ook een baan hebben in de zorg, daarom zou ik willen weten hoeveel uren je dan kan werken en wat het salaris dan is.Ik hoop dat je wat reacties gaat krijgen.
Gr, vanessa
Dank voor je reactie Vanessa,
Daar ben ik ook benieuwd naar...maar tot nu toe geen reacties....jammer.