De batterijen waren gaan lekken in de wii balanceboard dus
bord naar zijn grootje
nu heb ik een goedkopere versie gekocht een crown balancebord maar deze rageert niet op de wii,ik heb al gereset, stekkers eruit gehaald,trap verkocht
is dit nu typisch een geval van goedkoop is duurkoop
Dit onderwerp is gesloten. door hetty61 zelf op 20 oktober 2011 om 12:18:12 |
Terug naar de lijst
-
19 okt '11 - 15:21:05
-
quote:
Als het niet werkt terwijl het wel behoort te werken en je hebt het product overeenkomstig de bijgesloten instructies gebruikt, ga je terug naar de winkel en haalt een ander (omruilen dus). Of je vraagt en krijgt je geld terug als men niet omruilen kan.
Dit schreef hetty61
De batterijen waren gaan lekken in de wii balanceboard dus
bord naar zijn grootje
nu heb ik een goedkopere versie gekocht een crown balancebord maar deze rageert niet op de wii,ik heb al gereset, stekkers eruit gehaald,trap verkocht
is dit nu typisch een geval van goedkoop is duurkoop
De prijs van het product is irrelevant. Voor een product dat niet doet wat het moet doen, dus niet doet waarvoor het gemaakt is, behoor je ?f een ander exemplaar te krijgen, ?f je geld terug te krijgen. Dus hoppa, terug naar de winkel. Met bon natuurlijk.
Doet de winkel moeilijk, stel ze dan schriftelijk per aangetekende brief in gebreke en geef hen dan de gelegenheid om na uiterlijk veertien dagen alsnog tot genoegdoening over te gaan. Geef daarbij aan dat je eventueel verdere juridische stappen zult ondernemen als genoegdoening van hun zijde uitblijft. Misschien kun je wat googlen op het van toepassing zijnde consumentenrecht en de artikelen en/of bepalingen die je vindt in je aangetekende brief vermelden of eraan refereren.19 okt '11 - 15:42:07 -
Ik heb m via internet gekocht
bij gamehebbeding,ik zal hun contactpagina maar opzoeken
(enne juridische stappen ondernemen heb ik dit jaar al gedaan voor een E fiets die kapot is en deze nog steeds kapot in de schuur staat)19 okt '11 - 15:47:11 -
quote:
Mooi, deze ervaring kan je nu misschien van pas komen.
Dit schreef hetty61
(enne juridische stappen ondernemen heb ik dit jaar al gedaan voor een E fiets die kapot is en deze nog steeds kapot in de schuur staat)
Ook internetwinkels hebben hun verplichtingen m.b.t. tot naleving van de wet- en regelgeving op dit vlak. Het wordt wat problematischer (vermoed ik) als het een buitenlandse webshop betreft.19 okt '11 - 15:50:05 -
fout lag bij mezelf,A technisch
wat me uren kostte heeft zoon vlot voor elkaar gekregen20 okt '11 - 12:18:03