Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Ja MP in de gaten houden, ik heb laatst een 3-zits van ektrop met beige hoes voor €100,- gekocht. Was pas een jaar oud, jong stel net een nieuwbouwhuis, ach zegt zij bij een nieuw huis hoort ook een nieuwe bank, ik zei heb je goed gedaan ;-)
  2. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef muisje
    Ja MP in de gaten houden, ik heb laatst een 3-zits van ektrop met beige hoes voor €100,- gekocht. Was pas een jaar oud, jong stel net een nieuwbouwhuis, ach zegt zij bij een nieuw huis hoort ook een nieuwe bank, ik zei heb je goed gedaan ;-)



    Ik heb 2 katten, wil heel graag een nieuwe bank, maar vind het zonde omdat ze overla hun nagels inzetten

    Diot zou dus een idee zijn, van die banken kopen en als de hoes er niet meer uitziet een nieuwe hoes kopenSmile
  3. De hoes te duur is, de witte zijn goedkoopste en aangezien het katoen is kun je ze goed zelf verven;-;
  4. Over de zitting heb ik nu badstofhoeslakens van de zeeman in precies dezelfde kleur, erg handig met " det geknoddel" ;-)
  5. quote:
    Dit schreef muisje
    Ja MP in de gaten houden, ik heb laatst een 3-zits van ektrop met beige hoes voor €100,- gekocht. Was pas een jaar oud, jong stel net een nieuwbouwhuis, ach zegt zij bij een nieuw huis hoort ook een nieuwe bank, ik zei heb je goed gedaan ;-)



    zoo dan, dat is een leuk koopje!!
    Smile
  6. quote:
    Dit schreef Boep

    Volgens mij zijn dat alleen twee hoezen. Of kijk ik niet goed? Smile


    hahaha... ja, wist ik, maar heb de stoeltjes al bij een ander vandaan voor weinig. Alleen die hadden zulke lelijke hoezen erom heen... zei, wil wel voor de stoelen betalen, maar niks voor de hoezen... Smile
    vond ze wel goed Smile
  7. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Carla-S

    Alleen het strijken is een minder leuke klus....


    Niets voor mij dus....Smile
  8. quote:
    Dit schreef twelve

    Niets voor mij dus....Smile


    Heb ze nog nooit gestreken..... Strijkt zich vanzelf ?
  9. quote:
    Dit schreef muisje


    Heb ze nog nooit gestreken..... Strijkt zich vanzelf ?

    Dat spant zich er toch om heen?
  10. destiny1974
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van destiny1974
    quote:
    Dit schreef BiancaR

    Dat spant zich er toch om heen?

    ik deed ikea-hoezen (stoel) er altijd nog een beetje vochtig van de was,omheen
    dan drogen de kreukels er wel uit
    maar ze werden wel steeds kleiner na tig keer wassen Smile
  11. niemand klus foto s vandaag?
  12. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ik ben eigenlijk wel uitgeklust nu in huis...

    Best jammer wel..
    vond het wel leuk! Smile
Terug naar de lijst