Het (rieten) dak gaat er af...

Het (rieten) dak gaat er af... 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    Wauw, mooi zeg!
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    T'is wel vermoeiend hoor, constant 'in de herrie en de rommel zitten'.

    Nou ja niet zeuren, t wordt heel mooi.

    Bijna af.

    Gisteren is er weer een nieuwe stelling gezet voor het huis. Ze gaan het 'kapje' isoleren en afwerken.

    Toen kwam bij mij direct het idee om de muur aan de voorzijde nog te schrobben met algenspul.
    Dat is me namelijk een doorn in het oog.
    Algen op de muur, vooral als het regent ziet het er smoezelig uit, vooral nu het dak weer zo moioi is.

    Gister viel m'n vaste schilder ook nog even binnen, die zou het eerdee voor me doen, maar de middelen ontbreken daar nu (even) voor.

    Dus ik dacht dat ga ik zelf doen.
    Maandag en dinsdag lijkt t mooi weer te worden.

    Maarrr...ik word al moe als ik er aan denk. T hoofd wil maar t lichaam zegt nee.

    1 stap tegelijk.
  3. Jazz_i
    Look up!

    Toon alleen de berichten van Jazz_i
    quote:
    Dit schreef Carlita
    T'is wel vermoeiend hoor, constant 'in de herrie en de rommel zitten'.

    Nou ja niet zeuren, t wordt heel mooi.

    Bijna af.

    Gisteren is er weer een nieuwe stelling gezet voor het huis. Ze gaan het 'kapje' isoleren en afwerken.

    Toen kwam bij mij direct het idee om de muur aan de voorzijde nog te schrobben met algenspul.
    Dat is me namelijk een doorn in het oog.
    Algen op de muur, vooral als het regent ziet het er smoezelig uit, vooral nu het dak weer zo moioi is.

    Gister viel m'n vaste schilder ook nog even binnen, die zou het eerdee voor me doen, maar de middelen ontbreken daar nu (even) voor.

    Dus ik dacht dat ga ik zelf doen.
    Maandag en dinsdag lijkt t mooi weer te worden.

    Maarrr...ik word al moe als ik er aan denk. T hoofd wil maar t lichaam zegt nee.

    1 stap tegelijk.


    Ik weet helemaal hoe je je voelt. Hier zijn ze al vanaf half september bezig en de planning is 1e week november klaar. Nou doen ze hier een rij van 9 woningen maar je hoort alles wat ze doen.
    De herrie de hele dag en de bende die ze overal achter laten is enorm vermoeiend. Sterkte nog even!
Terug naar de lijst