quote:
Dit schreef Nobody
Het rare van OA is:
Ik ben weer abonnee geworden omdat ik oude (privé) foto`s die nog op OA stonden wilde verwijderen wat ik ook gedaan hebt.
Dacht nu is het safe, niemand die de foto`s kon zien, delen en/of bewaren. Maar dan denk ik aan Bart de beheerder van OA die dat wel kan zien.
Of kan OA gehackt worden wat altijd kan gebeuren, daar ben ik dan bang voor.
Nu staan de meeste foto`s er weer op?
Dus conclusie: je kan je foto`s wel verwijderen maar blijven voor jou ongezien op de server van OA staan, en daar ben ik eerlijk gezegd niet blij mee.
Nobody
Het probleem hier was, dat de 'actuele' backup niet actueel was en er veel bestanden misten. Ik heb op mijn pc een oude reserve-backup gevonden en die erbij gezet. Daardoor zijn veel foto's teruggekomen maar daarmee ook de foto's die eerder al verwijderd waren .
De wijze les is dat de backup beduidend actueler moet. Excuses!
-
-
quote:
Dit schreef bart
Het probleem hier was, dat de 'actuele' backup niet actueel was en er veel bestanden misten. Ik heb op mijn pc een oude reserve-backup gevonden en die erbij gezet. Daardoor zijn veel foto's teruggekomen maar daarmee ook de foto's die eerder al verwijderd waren .
De wijze les is dat de backup beduidend actueler moet. Excuses!
Dingen verdwijnen nooit van internet. Dat is voor mij een gegeven. Ik ben blij dat je OA weer in de lucht hebt gekregen, Bart! ( En dat de goede profielfoto er weer staat😂😂, want dat was een heule oude) -
-
-
-
-
-
-
-
-
-