OA vaak niet bereikbaar?. 

Onderwerp van peter62

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sheeba
    Older not Wiser

Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Yaris

Toch zie ik jouw foto wel Smile

Maar er stond een zwarte kat, en als ik op mijn profiel klik, dan is het logo een zwarte kat
  2. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Sheeba

Is dat vanzelf gegaan?

Bij mij is het logo nog niet goed namelijk.

Ja eerst stond er een brullende leeuw en nu mijn spreuk van Chrisje weer die ik ook had.
  3. Sanni66
    Vertel 💬

Toon alleen de berichten van Sanni66
    Bij mij is het nog een leeg veld, en de map met bestanden geeft aan dat het vol zit met rode kruizen en lege foto’s.
  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Bij mij is het nog een leeg veld, en de map met bestanden geeft aan dat het vol zit met rode kruizen en lege foto’s.

Ja de bestanden is nog een chaos. Smile
  5. Yaris
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Sheeba

Maar er stond een zwarte kat, en als ik op mijn profiel klik, dan is het logo een zwarte kat

Dat is raar inderdaad. Ik zie Sheeba als mens Smile
  6. Yaris
    Abonnee

quote:
    Dit schreef leeuwin70

Ja de bestanden is nog een chaos. Smile

Wat bedoelen jullie met bestanden? De topics/onderwerpen/draadjes?
  7. Sheeba
    Older not Wiser

quote:
    Dit schreef Sanni66

En die bestanden met kruizen en lege foto's kun je dus zelf niet verwijderen.
  8. Sheeba
    Older not Wiser

quote:
    Dit schreef Yaris

Wat bedoelen jullie met bestanden? De topics/onderwerpen/draadjes?

Als je gaat naar jouw OA, is de optie bestanden daar.
    Zo kun je foto's plaatsjes uploaden en ergens plaatsen, althans zo doe ik het Smile
  9. Yaris
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Sheeba

Als je gaat naar jouw OA, is de optie bestanden daar.
    Zo kun je foto's plaatsjes uploaden en ergens plaatsen, althans zo doe ik het Smile

Ah, oke. Ja, zie nu dat het daar inderdaad nog een rommeltje is. Vandaar dat uploaden nu ook niet lukt waarschijnlijk.
  10. Nobody
    Toon alleen de berichten van Nobody
    Het rare van OA is:

Ik ben weer abonnee geworden omdat ik oude (privé) foto`s die nog op OA stonden wilde verwijderen wat ik ook gedaan hebt.
    Dacht nu is het safe, niemand die de foto`s kon zien, delen en/of bewaren. Maar dan denk ik aan Bart de beheerder van OA die dat wel kan zien.
    Of kan OA gehackt worden wat altijd kan gebeuren, daar ben ik dan bang voor.
    Nu staan de meeste foto`s er weer op?

Dus conclusie: je kan je foto`s wel verwijderen maar blijven voor jou ongezien op de server van OA staan, en daar ben ik eerlijk gezegd niet blij mee.

Nobody
  11. Sheeba
    Older not Wiser

quote:
    Dit schreef Nobody
    [B

Dus conclusie: je kan je foto`s wel verwijderen maar blijven voor jou ongezien op de server van OA staan, en daar ben ik eerlijk gezegd niet blij mee.

[/B]

Ik ook niet.
  12. bart
    De OA webmaster

Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef Nobody
    Het rare van OA is:

Ik ben weer abonnee geworden omdat ik oude (privé) foto`s die nog op OA stonden wilde verwijderen wat ik ook gedaan hebt.
    Dacht nu is het safe, niemand die de foto`s kon zien, delen en/of bewaren. Maar dan denk ik aan Bart de beheerder van OA die dat wel kan zien.
    Of kan OA gehackt worden wat altijd kan gebeuren, daar ben ik dan bang voor.

Nobody

Het probleem hier was, dat de 'actuele' backup niet actueel was en er veel bestanden misten. Ik heb op mijn pc een oude reserve-backup gevonden en die erbij gezet. Daardoor zijn veel foto's teruggekomen maar daarmee ook de foto's die eerder al verwijderd waren .
    De wijze les is dat de backup beduidend actueler moet. Excuses!
Terug naar de lijst