Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
    Bericht van Corien is op 14-10-2012 om 15:14:58 uur verwijderd door CV.

Reden: Foto plaatsen lukt niet

1. Corien
    Toon alleen de berichten van Corien
    Leuk en luchtig draadje!! Het lukt mij echter niet om foto's te plaatsen. Iemand een idee hoe dat kan?
  2. Dee53
    Abonnee

Toon alleen de berichten van Dee53
    quote:
    Dit schreef CV
    Leuk en luchtig draadje!! Het lukt mij echter niet om foto's te plaatsen. Iemand een idee hoe dat kan?

teveel Kb, geen jpeg formaat.....
  3. Corien
    quote:
    Dit schreef Dee53

teveel Kb, geen jpeg formaat.....

Vreemd, want profielfoto's geven geen enkel probleem...
  4. Dee53
    Abonnee

quote:
    Dit schreef CV

Vreemd, want profielfoto's geven geen enkel probleem...

als je naar afbeeldingen gaat en je gaat op de bewuste foto staan met je muis kun je zien hoeveel Kb ie is en welk format. Als je op de rechter muisknop drukt kun je naar bewerken gaan en m verkleinen
  5. Corien
    quote:
    Dit schreef Dee53

als je naar afbeeldingen gaat en je gaat op de bewuste foto staan met je muis kun je zien hoeveel Kb ie is en welk format. Als je op de rechter muisknop drukt kun je naar bewerken gaan en m verkleinen

Thanks....
  6. Dee53
    Abonnee

quote:
    Dit schreef CV

Thanks....

ze moeten kleiner dan 100 Kb zijn
  7. Madam_Mikmak
    Toon alleen de berichten van Madam_Mikmak
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik zit er tussen in. Ik vind het fijn dat het voor het oog is opgeruimd, en als ik de vloer heb gedweild krijg ik het gevoel dat het allemaal weer lekker schoon is. Ik heb wel de gewoonte om allerlei post in kastlades te doen en dan een keer in de zoveel zoek het ik het dan uit.

Heel strak en clean zal het hier nooit worden. Er wordt hier echt geleefd, maar in een echt rommelig huis wonen vind ik lastig want dan overzie ik het allemaal niet meer. Een opgeruimd huis geeft ook ruimte in mijn hoofd of zo..

O zo doe ik dat ook. Qua schoonmaken heb ik het geluk dat ik vanwege de reuma 2 keer per week huishoudelijke hulp heb.
    Ik heb niets met allerlei frutsels e.d. Vind het altijd wel heel leuk staan maar heb er absoluut geen flair voor.
    Door de fot`s zag ik nog wat kale plekken her en der waar wel wat mag gebeuren maar dat komt nog. Eerst de kleinenere kast erin en een groot kunstwerk en dan komen we al een heel eind.
  8. quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak

O zo doe ik dat ook. Qua schoonmaken heb ik het geluk dat ik vanwege de reuma 2 keer per week huishoudelijke hulp heb.
    Ik heb niets met allerlei frutsels e.d. Vind het altijd wel heel leuk staan maar heb er absoluut geen flair voor.
    Door de fot`s zag ik nog wat kale plekken her en der waar wel wat mag gebeuren maar dat komt nog. Eerst de kleinenere kast erin en een groot kunstwerk en dan komen we al een heel eind.

Niks voor jou?Smile
    Ik wil hem verkopen....

.jpg[/img]
  9. Dee53
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Dive

Niks voor jou?Smile
    Ik wil hem verkopen....

.jpg[/img]

echt iets voor een heksSmile
  10. quote:
    Dit schreef Dee53

echt iets voor een heksSmile

de kunstenares begint nu naam te krijgen, ook in het buitenland.
    Ik heb hem gekocht 2 jaar geleden en ben er nog steeds verrukt over maar ik heb geld nodig voor studie van zoonSmile
  11. Dee53
    Abonnee

quote:
    Dit schreef Dive

de kunstenares begint nu naam te krijgen, ook in het buitenland.
    Ik heb hem gekocht 2 jaar geleden en ben er nog steeds verrukt over maar ik heb geld nodig voor studie van zoonSmile

wie is die kunstenaar?
Terug naar de lijst