Dank allemaal!
Ik ga het bestuderen en laat weten wat het gaat worden.
-
-
Ben er vandaag uitgebreid ingedoken.
Het is nauwelijks te doen het vergelijken, er worden, steeds van ander gebruik uitgegaan, dan ook nog , grijs, groen, 1t/m 3 jaar vast etc, etc...
verschillende zogenaamde welkomspremies tussen 120 en 200 euro...ppfff1 aug '16 - 19:06:25 -
-
Die premies moet je negeren, die betaal je uiteindelijk alsnog zelf.
Ik zweer je, heb zoveel uitzoekwerk gedaan: Budget energie is de goedkoopste.1 aug '16 - 19:10:33 -
quote:
Dit schreef Bloem
Ik zweer je, heb zoveel uitzoekwerk gedaan: Budget energie is de goedkoopste.
Geen gedoe met oversluiten, of ander gedoe??1 aug '16 - 19:22:14 -
CASHWIJZER
Die weten er echt ?lles van, nemen ook premies, boetes, voorwaarden en andere "kleine lettertjes" mee in de berekening.
Desgewenst regelen ze ook nog alles voor je.
(Oja: en ze zijn 100% onafhankelijk in tegenstelling tot veel andere vergelijkingssites, die geld verdienen met iedere overstap naar bepaalde leverancies)
1 aug '16 - 19:25:00 / 1 aug '16 - 19:57:10 -
quote:
Dit schreef robinet
Geen gedoe met oversluiten, of ander gedoe??
Helemaal niks. Zit er al jaren en twee verhuizingen later nog steeds. Appeltje eitje en ik krijg elk jaar nog eens geld terug ook.1 aug '16 - 19:32:10 -
Het is voor mij een sport om na ??n jaar weer over te stappen naar een andere leverancier.
Ik maak een overzichtje van de uitgesplitste tarieven en de overstap bonus.
Op basis van mijn verbruik kan ik dan heel snel zien waar ik het voordeligst uit ben.
Tot nu toe nog nooit problemen met overstappen gehad.
Wel even je contract hierover nalezen.1 aug '16 - 19:42:44 -
quote:
Dit schreef Loeki
CASHWIJZER
Die weten er echt ?lles van, nemen ook premies, boetes, voorwaarden en andere "kleine lettertjes" mee in de berekening.
Desgewenst regelen ze ook nog alles voor je.
(Oja: en ze zijn 100% onafhankelijk in tegenstelling tot veel andere vergelijkingssites, die geld verdienen met iedere overstap naar bepaalde leverancies)
En verdienen er aan,??consumentenbond veiling is gratis1 aug '16 - 20:09:06 -
Het is best lastig om aan te geven wat voor de ander het beste is. Op basis van mijn geschatte verbruik (alleen elektra) ben ik bij Greenchoice het goedkoopste uit. Kijk ik voor mijn dochter dan kom ik bij hele andere maatschappijen uit.
Tot dusver ben ik het meest blij met Greenchoice. Juist vanwege het tarief wat laag is en geen welkomstpremies en zo.
Altijd via gaslicht.com trouwens.1 aug '16 - 20:49:10 -
quote:
Dit schreef Bloem
Ik zweer je, heb zoveel uitzoekwerk gedaan: Budget energie is de goedkoopste.
Ja,budgedenergie doet 5 weken over nwe anvraag,moet met spoedaanraag huurcontact opsturen etc.Niks makkelijke aanvraag....3 aug '16 - 13:45:01 -
Ben zojuist overgestapt naar qurrent. Vergelijk gedaan via gaslicht.com. Ik vind die Ben wel leuk en betrouwbaar. Bijkomend voordeel is dat ik een mail krijg dat mijn contract afloopt.
3 aug '16 - 14:29:12