quote:
Dit schreef Madam_Mikmak
Deze gaat het worden, past bij me, heb een mooi lettertype uitgezocht, gekeken op internet of het al bestaat. Kan er niets over vinden dus ik doe het gewoon.
Ik ben echt heel erg blij.
Wat voor bon wil je graag hebben....
-
5 mrt '14 - 21:28:04
-
quote:
Dit schreef Madam_Mikmak
Deze gaat het worden, past bij me, heb een mooi lettertype uitgezocht, gekeken op internet of het al bestaat. Kan er niets over vinden dus ik doe het gewoon.
5 mrt '14 - 22:04:55 -
-
Ik heb inmiddels alles doorgegeven aan de Kvk.
Ik werk al sins 2008 als zelfstandige maar moest gewoon de naam aanpassen omdat de oude naam de lading niet meer voldoende dekte.
Ik ga er niet van uit dat ik een eigen website ga nemen. Ik werk als particulier vpk en wordt in principe grotendeels bemiddeld, ga dus zelf niet actief op zoek naar cli?nten.10 mrt '14 - 09:12:37 -
quote:
Dit schreef Madam_Mikmak
Ik heb inmiddels alles doorgegeven aan de Kvk.
Ik werk al sins 2008 als zelfstandige maar moest gewoon de naam aanpassen omdat de oude naam de lading niet meer voldoende dekte.
Ik ga er niet van uit dat ik een eigen website ga nemen. Ik werk als particulier vpk en wordt in principe grotendeels bemiddeld, ga dus zelf niet actief op zoek naar cli?nten.
Heb jij dan geen problemen met je VAR? Veel vpk's die uitsluitend via een bemiddelingsbureau werken krijgen geen VAR-WUO meer dit jaar.10 mrt '14 - 10:41:29