Nieuwe mobiele telefoon
Onderwerp van Tresie56
BEHEERD DOOR:

Terug naar de lijst
-
Joy
We gaan het zien!
quote:
Dit schreef Marlies
Zie je verschil in foto's tussen de 55 en 56?
Jazeker, de 56 heeft betere camera's, en ook de selfiecamera is duidelijk beter.
-
quote:
Dit schreef Joy
Jazeker, de 56 heeft betere camera's, en ook de selfiecamera is duidelijk beter.
Dank!
Zie dat hij ok ietsje lichter is dan de 55.
-
quote:
Dit schreef SFR
Ik heb nu al enkele jaren Simyo abo van 13 euro (begon met 10.of 11 euro, d8 ik). Zit je op KPN netwerk. Dat had ik voorheen rechtstreeks bij KPN maar dan wel voor bijna 3x zoveel per maand op het laatst.
Ik merk in netwerk beschikbaarheid (NL, regio midden) geen verschil.
Misschien neemt de KPN winkel ook de service over voor toestellen die via hun dochter bedrijven aangeschaft zijn en het abo loopt?
Suc6, ik ben zelf geen Samsung fan maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik heb voor mijn mobiele, de laatste jaren een KPN abonnement. Een minimaal abonnement voor 14 euro maand.
Ik ben Samsung fan. Deze is met al zijn technische snufjes behapbaar.
Bij een I Phone zou ik alle instellingen als nieuw moeten leren. Zelf leren zo ik al eerder in dit draadje beschreef.
Heb wel een IPad, en een HP laptop. Hier kan ik allemaal op deze manier mee omgaan.
Weet, dat wanneer je alles van Apple hebt, dit kunt verbinden.
Last not least Samsung is voor mij betaalbaar.
-
Als je een abonnement, van 2 jaar neemt, wordt dit wel BKR geregistreerd. Dat vind ik niet zo leuk.🙂
Losse toestellen zijn niet meer te koop.
-
quote:
Dit schreef Tresie56
Als je een abonnement, van 2 jaar neemt, wordt dit wel BKR geregistreerd. Dat vind ik niet zo leuk.🙂
Je neemt een abo + telefoon en betaalt de telefoon direct helemaal af. Niks BKR registratie
-
Dank Carla
-
quote:
Dit schreef Tresie56
Waarom zouden losse toestellen niet te koop zijn? Ik heb er vorig jaar nog 1 gekocht. Heb een abbo van simpel onbeperkt bellen voor 11 euro.
-
Joy
We gaan het zien!
quote:
Dit schreef Carla-S
Je neemt een abo + telefoon en betaalt de telefoon direct helemaal af. Niks BKR registratie
Dat, of je neemt een abo voor 24 maanden en je krijgt daarbij een vrij nieuwe telefoon en je betaalt wat bij. Niks BKR - maar misschien zit dat bij jou anders.
Ik kan er bij jou de vinger niet op leggen.
Wat is je issue? Twijfels over een nieuwe telefoon, BKR, je zoon die je niet wil of kan helpen? Als ik maar bij de KPN-winkel koop, dan helpen ze me wel?
Want die laatste zit bij jou in de buurt. Reken maar dat KPN je het vel over de oren trekt!
Ik denk heel graag met je mee over een andere oplossing. Stuur maar een PB.
-
Heb geen haast. Kan nu niet beslissen.
Deze telefoon 📱 die ik nu heb ken ik. Doet het nog, maar kan het eerdaags begeven.een model uit 2017.
Een nieuwe is voor mij spannend, en dan bedoel ik in gebruik.
Zal ik ik eerst nog eens foto’s met mijn I pad maken???
Het is nu bijna weekend, en volgende week ga ik een paar dagen weg. Rustig de tijd om te overdenken.
-
quote:
Dit schreef Sanni66
Waarom zouden losse toestellen niet te koop zijn? Ik heb er vorig jaar nog 1 gekocht. Heb een abbo van simpel onbeperkt bellen voor 11 euro.
Hier hetzelfde.
Los toestel en Simpel sim only abo van € 11,-
-
Vorige week nog een los toestel gekocht bij Mobiel.nl
>>LINK<<
Gekozen voor deze omdat ik deze ook van mijn vrijwilligerswerk bij de gemeente kreeg. Mijn gedachte is dat de gemeente geen rommel weggeeft. Fijn toestel voor deze prijs. Mijn abo heb ik bij Simpel. Onbeperkt bellen 20000mb voor €13,00 per maand
-
Ik heb ook via mobiel.nl een nieuwe Samsung gekocht. Zat een snoertje bij waardoor alles in een keer over gezet werd. Ik heb al jaren een sim online abonnement bij BEN.
Terug naar de lijst