quote:
Dit schreef robinet
Ik kwam uit op deze
>>LINK<<
Dat is de jonge broer van de mijne: >>LINK<<
Ik heb hem nu ruim 9 jaar en ben er nog steeds tevreden mee. Het grote nadeel is dat 'ie zó stil is dat ik naar zolder moet lopen om te kijken of 'ie al klaar is met zijn programma.Zelfs als hij staat te centrifugeren maakt 'ie amper geluid; ik merk het vooral doordat ik het afgevoerde water twee verdiepingen naar beneden hoor vallen.
Als ik een echt nadeel zou moeten bedenken, zou ik zeggen dat 'ie soms (ik denk dat ik het twee keer per jaar meemaak) moeite heeft met centrifugeren als er weinig kleding in de trommel zit, en vooral als daar dan een zwaar kledingstuk tussen zit. Hij blijft dan heel lang proberen het centrifugeproces op te starten, maar krijgt dan blijkbaar de trommel niet in balans en als 'ie 20 minuten later stopt is de boel nog steeds kleddernat. Soms helpt het om de kleding net iets anders in de trommel te leggen. En ik heb ook wel eens een paar t-shirts (die nog hingen te drogen) van de waslijn gehaald en ze in de trommel erbij gestopt. Hielp ook.
-
-
-
quote:
Dit schreef Geanna
Samsung.
👌🏼
9 kg.
De hygiënisch stoomfunctie gebruik ik geregeld, 👌🏼👌🏼
Water regelt ie zelf naar gewicht.
Je kan m regelen via de app (hoeft uiteraard niet)
Kleine wasjes, grote wasjes.. Alles in te stellen
Ik heb m nu zo'n jaar (denk ik, kan ook wat langer zijn ) en ben er erg tevreden over!
Is het deze Samsung WW80CGA4ATEEn?
-
-
De wasmachine is gekocht. De plaatselijke witgoed handelaar had geen Samsungs meer binnen staan omdat zij daar teveel klachten over kregen. De meest en best verkochte machines op dit moment zijn van AEG Bosch en Siemens. Nog even over de stoomfunctie gehad. Dan kom je wel gelijk in een veel duurder segment. Daar kan ik ook een aantal keer van naar de stomerij. Het is dus een AEG prosense geworden. Donderdag wordt deze geleverd..
Bedankt voor het meedenken -
Vanmorgen gebracht. Hij staat te pronken in de bijkeuken. Witgoedmonteur zette hem aan op het reinigingsprogramma. Even later kom ik in de bijkeuken is de slang nat onder de waterstop. Ok de rode indicator is zichtbaar. Volgens de beschrijving kraan dicht draaien en de monteur bellen. Direct maar teruggebeld naar de witgoedhandelaar. Monteur komt vanmiddag. Tot op heden nog niets gezien grrrrrrrr. Het zal wel een kleinigheid zijn. Maar toch het moet goed zijn.
-
quote:
Dit schreef robinet
Vanmorgen gebracht. Hij staat te pronken in de bijkeuken. Witgoedmonteur zette hem aan op het reinigingsprogramma. Even later kom ik in de bijkeuken is de slang nat onder de waterstop. Ok de rode indicator is zichtbaar. Volgens de beschrijving kraan dicht draaien en de monteur bellen. Direct maar teruggebeld naar de witgoedhandelaar. Monteur komt vanmiddag. Tot op heden nog niets gezien grrrrrrrr. Het zal wel een kleinigheid zijn. Maar toch het moet goed zijn.
Oww ja daar zal ik ook de kriebels van krijgen. -
-
-
Monteur is geweest. Het zat niet in de waamachine
Het zat in de kraan. Ik laat de kraan altijd open staan. Daar was dus in de loop van de tijd een kalkafzetting op gekomen. Bij het weghalen van de oude wasmachine is met het dichtdraaien van de kraan de kalk weggeveegd waardoor de kraan weer kon druppelen. Niet veel, maar genoeg om de slang nat te laten worden en de indicator in werking te laten treden. De monteur heeft het opgelost
-
quote:
Dit schreef robinet
Monteur is geweest. Het zat niet in de waamachineHet zat in de kraan. Ik laat de kraan altijd open staan. Daar was dus in de loop van de tijd een kalkafzetting op gekomen. Bij het weghalen van de oude wasmachine is met het dichtdraaien van de kraan de kalk weggeveegd waardoor de kraan weer kon druppelen. Niet veel, maar genoeg om de slang nat te laten worden en de indicator in werking te laten treden. De monteur heeft het opgelost
Fijn dat het opgelost is. -