quote:
Dit schreef DianaB
@Eni heb je misschien een foto en merk voor de beeldvorming?
Ik moest even googelen hoe die ook weer heet, heb m al jaren. Die van mij heet xiaomi mi band 2. Maar ik heb m gekocht toen nr 6 al uit was geloof ik, dus heel goedkoop. Nu zijn de nieuwere versies wel duurder🙈Bol.com heeft m nog wel op de site staan, maar niet meer leverbaar. Maar dan kan je zien hoe dat eruit ziet.
Ik heb nou eenmaal niet de hele dag mn foon bij me... Gekoppeld aan mn foon (geluid altijd uit) geeft ie ook aan of ik gebeld word of apjes krijg. Kan er niet op lezen maar dat hoeft ook niet.
Dit soort bandjes vind je van ander merk ook goedkoper, lidl ofzo, maar weet niet hoe goed die zijn
-
-
quote:
Dit schreef indigo
De Garmin Lily is een fijn horloge voor dames. Net ietsje duurder maar met ING punten kun je op 159,- uitkomen (er is altijd wel iemand met punten). Ik vind het een enorme meerwaarde.
je stappen, slaap, hartslag, energieniveau en gezondheidsdata voor vrouwen bij. Ook beschikt de smartwatch over diverse sportapps voor wandelen, hardlopen, cardio, yoga en mindful ademhalen.
Geeft je vooral in combinatie met hartslag, stress en slaap goed inzicht in je gezondheid. Heeft een fijne app op telefoon diemakkelijk connect.
Dit is wel een hele mooie. -
-
quote:
Dit schreef indigo
De Garmin Lily is een fijn horloge voor dames. Net ietsje duurder maar met ING punten kun je op 159,- uitkomen (er is altijd wel iemand met punten). Ik vind het een enorme meerwaarde.
je stappen, slaap, hartslag, energieniveau en gezondheidsdata voor vrouwen bij. Ook beschikt de smartwatch over diverse sportapps voor wandelen, hardlopen, cardio, yoga en mindful ademhalen.
Geeft je vooral in combinatie met hartslag, stress en slaap goed inzicht in je gezondheid. Heeft een fijne app op telefoon diemakkelijk connect.
Mocht iemand deze willen ik heb heel veel punten van de ING -
-
quote:
Dit schreef Sheeba
Mocht iemand deze willen ik heb heel veel punten van de ING
@Sheena, ik wil heel graag een Lily en zit niet bij de ING. Dus wil graag gebruik maken van je punten. Kan je zelf dan ook de kleur uitzoeken? -
-
quote:
Dit schreef Pi
@Sheena, ik wil heel graag een Lily en zit niet bij de ING. Dus wil graag gebruik maken van je punten. Kan je zelf dan ook de kleur uitzoeken?
Ik ga straks ff kijken
Moment😗
Er zijn 3 kleuren
Midnight Orchid
Cream white
Rose Gold
-
-
-
Bericht van Geanna is op 18-09-2023 om 19:31:01 uur verwijderd door Geanna. Reden: .... |