1 op 1 en dan nog een klein beetje water.
Ligt ook een beetje aan welke rijst je gebruikt.
Ik gebruik basmati of pandan rijst.
Ideaal toch zo'n rijstkoker!
quote:Dit schreef Imke Maar rijst mislukt toch niet, en die pan heb je al in je kast staan.
Juist weer een pan erbij in de kast of op je aanrecht.
Maar hier in huis ben ik ook de enige anti-rijst pan hoor.
En anti- eierkokerding
Haha ieder zijn ding toch. Ik heb ook geen eierkookding, dat dan weer niet
Ik heb hem gekocht toen ik nog vaker eters kreeg. Dan zit je wat langer aan tafel. In een rijstkoker kan je het dan lekker warm houden. En als je dan meerdere bijgerechten maakt, heb ik de 4 pitten daar voor nodig. Dat bedoelde ik met, een pan minder op het vuur.
Haha ieder zijn ding toch. Ik heb ook geen eierkookding, dat dan weer niet
Ik heb hem gekocht toen ik nog vaker eters kreeg. Dan zit je wat langer aan tafel. In een rijstkoker kan je het dan lekker warm houden. En als je dan meerdere bijgerechten maakt, heb ik de 4 pitten daar voor nodig. Dat bedoelde ik met, een pan minder op het vuur.
Als je een airfryer hebt, dan kan je daar je eieren in "koken"
Zacht gekookt 120 graden 12 a 13 minuten
Hard gekookt 120 graden 15 a 17 minuten
George, neeeeee. Wat een gedoe. Die zware pan eerst weer op het aanrecht heisen. Voorwarmen en dan weer het rooster en de binnenpan schoonmaken. En ondertussen staat die lelijke airfrayert in de weg te staan. En wat als het ei knapt. Wat een smurry zooi.
Nee George. Water en ei in het pannetje en na 14 minuten is mn ei psies goed
George, neeeeee. Wat een gedoe. Die zware pan eerst weer op het aanrecht heisen. Voorwarmen en dan weer het rooster en de binnenpan schoonmaken. En ondertussen staat die lelijke airfrayert in de weg te staan. En wat als het ei knapt. Wat een smurry zooi.
Nee George. Water en ei in het pannetje en na 14 minuten is mn ei psies goed