na jarenlang op een 3e hands twijfelaar met kapotte latenbodem heb ik sinds vorig jaar een boxspring van Beter Bed,bevalt nog steeds prima en was niet duur
Helaas kan ik niet heel veel geld uitgeven aan een nieuw bed. Ik zou het pas kopen als ons huis was verkocht, maar dat duurt wel een beetje erg lang.....
Ik kan een mooie boxspring voor ongeveer 1000 euro kopen inclusief topmatras. Daar komen dan nog wel de kosten voor nachtkastjes en moltons enzo bij.
Dat is dan een zwarte die ik wel heel mooi vind. En bij een beddenspeciaalzaak vandaan.
Vandaar mijn eerdere vragen over de kleur zwart en of er nadelen aan een "stoffen" bed zitten.
Als je goede matrassen wilt ben je al meer kwijt dan aan een boxspring en moet je nog een ombouw kopen.
Vandaar mijn interesse in een boxspring.
Voor de prijs van een goede boxspring heb je ook goede matrassen met ledikant en bodem.... Je hebt goedkope en duurdere boxsprings net zoals je dure en goedkope matrassen hebt.
Het is gewoon waar je voorkeur naar uitgaat..... Enige dat ik je wilde zeggen, bespaar niet op de matrassen als het niet hoeft.....een goed matras is bevorderlijk voor een goede nachtrust en of dat matras nou op een bodem in ledikant ligt of op een boxspring maakt dan niet zo heel veel uit.