Leeuwarden is mooi veel te bezichtigen.
Een boottochtje in Grou
-
-
-
-
-
-
-
-
Wat leuk, naar Joure! Ik ben zelf een geboren en getogen Jouster dus wees welkom
Alle leuke tips zijn hier al zo'n beetje genoemd; Terherne is inderdaad een gezellig watersportdorp,
net als het idyllische dorpje Langweer waar je lekker kunt slenteren langs terrasjes en de haven.
(Mijn middelste dochter runt daar de plaatselijke kapsalon in de oude waag).
Het museum in hartje Joure is ook de moeite waard, en iemand noemde hier de oude Oranjerie voor
eten en drinken, gelegen aan de haven en vanaf het terras een mooi uitzicht op de bootjes.
Heel veel plezier straks in ieder geval! -
-
quote:
Dit schreef Henriette
Wat leuk, naar Joure! Ik ben zelf een geboren en getogen Jouster dus wees welkom
Alle leuke tips zijn hier al zo'n beetje genoemd; Terherne is inderdaad een gezellig watersportdorp,
net als het idyllische dorpje Langweer waar je lekker kunt slenteren langs terrasjes en de haven.
(Mijn middelste dochter runt daar de plaatselijke kapsalon in de oude waag).
Het museum in hartje Joure is ook de moeite waard, en iemand noemde hier de oude Oranjerie voor
eten en drinken, gelegen aan de haven en vanaf het terras een mooi uitzicht op de bootjes.
Heel veel plezier straks in ieder geval!
Hee, wat leuk! Misschien kunnen we samen een hapje eten of terrasje pakken als je dat leuk vindt
Bedankt voor de tips in ieder geval!
-
-