Crystal clear is koolzuurvrij of het huismerk variant en maar 1kcal per 100ml. Dat kun je zeker drinken als je minder prik wilt.
-
-
quote:
Dit schreef Marianne-b
Crystal clear is koolzuurvrij of het huismerk variant en maar 1kcal per 100ml. Dat kun je zeker drinken als je minder prik wilt.
Dat is absoluut niet hetzelfde. Crystal Clear zit boordevol zoetstoffen. -
-
quote:
Dit schreef Marianne-b
Źoetstoffen zitten toch in elk drankje?
Nee hoor. Spa heeft frisdranken zonder zoetstof. En de AirUp waar dit draadje over gaat heeft ook geen zoetstoffen. Dus niet te vergelijken met een product als Crystal Clear. -
Dank voor de reacties. Ik vroeg t niet voor kinderen masr voor mijzelf. Moet meer water drinken maar water 'gewoon'voegt bij mij niet echt. Begrijp dat t idee werkt maar door pods vooral t prijzig is... ga mij er verder in verdiepen... dank nogmaals
-
quote:
Dit schreef Jep
Dank voor de reacties. Ik vroeg t niet voor kinderen masr voor mijzelf. Moet meer water drinken maar water 'gewoon'voegt bij mij niet echt. Begrijp dat t idee werkt maar door pods vooral t prijzig is... ga mij er verder in verdiepen... dank nogmaals
Ik gebruik een scheutje Teisseire Zero Suiker en die heb je in heel veel smaken. -
-
-
quote:
Dit schreef Jep
Je kan evt wat komkommer, gember , frambozen, citroen oid in je water doen .
(Anderhalve liter fles vullen en in de koelkast zetten)
Het is ook een kwestie van wennen misschien.
Zelf drink ik veel water met koolzuur. Soms met niks, soms met waar ik zin in heb.
-
-
-