Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef twelve
    Staat mooi Haya! En ook je tafelkleed. Je keuken ziet er goed uit zo. Ik zou alleen die boodschappentroep links naast de koelkast in een (keuken)kastje of wat dan ook opbergen. Rob Geus zou niet blij worden als hij die etenswaren op de grond zou zien staan.Smile


    dat zijn klusspullen en verf gekkie!!! Smile
  2. En kijk!!

    De plant van Salome!!

  3. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    Staat er mooi bij daar.
    Ik ben zo nieuwsgierig wat dat voor leuke houten kist is op je vensterbank.....wil je het me aub vertellen???Smile
  4. quote:
    Dit schreef Monkie
    Staat er mooi bij daar.
    Ik ben zo nieuwsgierig wat dat voor leuke houten kist is op je vensterbank.....wil je het me aub vertellen???Smile


    Het is een oud correspondentiekastje!
    Lang geleden heb ik het gekregen van een vriend die allerlei leuke kastjes voor me op de kop tikte.
    Of het kastje authentiek is weet ik niet zeker trouwens, het kan ook namaak zijn.

    Maar leuk is-ie wel he? :)
  5. MonQ
    Ik overleef

    Toon alleen de berichten van MonQ
    quote:
    Dit schreef tired


    Het is een oud correspondentiekastje!
    Lang geleden heb ik het gekregen van een vriend die allerlei leuke kastjes voor me op de kop tikte.
    Of het kastje authentiek is weet ik niet zeker trouwens, het kan ook namaak zijn.

    Maar leuk is-ie wel he? :)

    Geweldig!
    Misschien wil je er meer fotoos van maken, ook open enzo???

    Ga op zoek naar zoiets...
  6. quote:
    Dit schreef tired


    Jazeker!!
    Ik denk bovendien dat ik ze iets smaller moet maken. Met de stroken die dan overblijven wil ik van die "binders" maken, zodat ze aan elkaar gebonden kunnen worden als ze open staan!


    Nee....niet smaller maken!! Smile
    Ik heb nog wat stof over van de zoom, ik was al ah prutsen om er een tafelloper van te maken, maar 'binders' is een beter idee!


    Haya, neem zo'n gordijnhaakje even mee naar een gordijnenzaak of de markt, dan haal je er zo een paar bij.
  7. quote:
    Dit schreef Monika


    Nee....niet smaller maken!! Smile
    Ik heb nog wat stof over van de zoom, ik was al ah prutsen om er een tafelloper van te maken, maar 'binders' is een beter idee!


    Haya, neem zo'n gordijnhaakje even mee naar een gordijnenzaak of de markt, dan haal je er zo een paar bij.


    Goede tip!!

    haha, ik was al van plan morgen zo'n heel gordijn mee te nemen...
  8. quote:
    Dit schreef Monkie

    Geweldig!
    Misschien wil je er meer fotoos van maken, ook open enzo???

    Ga op zoek naar zoiets...


    Vanavond schiet ik er weer een paar, dan zal ik er ook een van de binnenkant van het kastje maken!
  9. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    mag ik nog even lamperig doen hier?
    Mijn lamp is aangekomen, en heb hem al mooi gepoetst maar nog niet de moed gevonden om hem op te hangen, moet eerst een nieuw ophangpunt maken boven de tafel.

    Intussen heb ik een leuke nieuwe veiling-site gevonden in Denemarken, Lauritz.com. Ze hebben daar ook een paar Ph80's staan maar verzending is problematisch geloof ik, ga ik morgen achteraan.
    Ik zag er ook de duurste lamp die ik ooit gezien heb, een zeer zeldzame van Philippe Starck, die moet 28.000 euro opleverenSmile. Deze......
  10. quote:
    Dit schreef Dee53
    mag ik nog even lamperig doen hier?
    Mijn lamp is aangekomen, en heb hem al mooi gepoetst maar nog niet de moed gevonden om hem op te hangen, moet eerst een nieuw ophangpunt maken boven de tafel.

    Intussen heb ik een leuke nieuwe veiling-site gevonden in Denemarken, Lauritz.com. Ze hebben daar ook een paar Ph80's staan maar verzending is problematisch geloof ik, ga ik morgen achteraan.
    Ik zag er ook de duurste lamp die ik ooit gezien heb, een zeer zeldzame van Philippe Starck, die moet 28.000 euro opleverenSmile. Deze......


    WOW....Smile
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Dee53

    Ik zag er ook de duurste lamp die ik ooit gezien heb, een zeer zeldzame van Philippe Starck, die moet 28.000 euro opleverenSmile. Deze......

    Zowhee.. Smile

    Dat zie je niet aan de lamp af dat hij zo'n vermogen kost...
    hij is w?l grappig :DSmile
  12. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Tired, die gordijnen staan ?cht leuk!!
    Knus!

    Smile
Terug naar de lijst