Van Bont naar Zen: vervolg

Van Bont naar Zen: vervolg 

Onderwerp van Haya

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Malero



    Waar naartoe?

    Smile
  2. Dee53
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dee53
    quote:
    Dit schreef Dive

    Smile


    track and trace Dive!
  3. Je gordijnen zijn mooi Dee...Smile

    Ik heb alleen nog geen tijd gehad om ze op te hangen, want ik heb steeds bezoek of telefoon! Eerst moet de rail nog opgehangen worden.. :)
  4. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Even een fotooootje graag. Zodat wij een idee hebben.
    Hebben nu al z? vaak over die gordijnen gelezen...
    pff..
    :D
  5. quote:
    Dit schreef Geanna
    Even een fotooootje graag. Zodat wij een idee hebben.
    Hebben nu al z? vaak over die gordijnen gelezen...
    pff..
    :D


    Ik maak wel even een foto van de stof! Echt heel erg mooi...

    momentje! :)


  6. Mooi he...en moet je ze straks zien als ze hangen...Smile
  7. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    Ja, die zijn idd mooi!!
    Ze komen in de keuken toch?
  8. quote:
    Dit schreef Geanna
    Ja, die zijn idd mooi!!
    Ze komen in de keuken toch?


    Ja, voor de ramen in de keuken! :)
  9. Annyone
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annyone
    quote:
    Dit schreef tired


    Ja, voor de ramen in de keuken! :)

    Zo te zien matcht het mooi bij je tafelkleed en vloerkleed. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
  10. quote:
    Dit schreef Annyone

    Zo te zien matcht het mooi bij je tafelkleed en vloerkleed. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.


    Ja, ik ook!!
    Ik heb hier nu de boor van Monika, maar vanwege bezoek vandaag ben ik er nog niet aan toe gekomen. En morgen rijd in zuidwestwaarts...
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Mooie gordijnen!!

    We gaan morgen de vloer ophalen. Ik vind het best spannend. Het is een flinke uitgave en ik hoop dan ook dat ik nog steeds zo enthousiast ben over de vloer als toen ik het bestelde....Is toch anders, een staal of je hele kamer ermee. Nou ja, als het me toch tegenvalt, dan maar een paar mooie kleden erin Smile

    Verder willen we morgenmiddag het plafond gaan sauzen. In eerste instantie dacht ik dat het niet nodig zou zijn, maar ja, het is in de afgelopen 10 jaar niet meer gedaan, dus een opfrisbeurt is wellicht wel verstandig als de rest ook gedaan wordt. En ik hoop zaterdag eindelijk de definitieve kleur voor de muren en kozijn uit te kunnen zoeken. In het weekend ga ik ontvetten en schuren en dan kan volgende week het schilderen gebeuren. Misschien is het dan eind volgende week wel klaar Smile Zal wel wennen worden. Ik ben nooit zo van grote veranderingen....Heb moeite om afscheid te nemen van de vertrouwde dingen. Dat had ik voor de breuk met de vader van zoon eigenlijk nooit. Raar is dat...
  12. quote:
    Dit schreef kaatje
    Mooie gordijnen!!

    We gaan morgen de vloer ophalen. Ik vind het best spannend. Het is een flinke uitgave en ik hoop dan ook dat ik nog steeds zo enthousiast ben over de vloer als toen ik het bestelde....Is toch anders, een staal of je hele kamer ermee. Nou ja, als het me toch tegenvalt, dan maar een paar mooie kleden erin Smile

    Verder willen we morgenmiddag het plafond gaan sauzen. In eerste instantie dacht ik dat het niet nodig zou zijn, maar ja, het is in de afgelopen 10 jaar niet meer gedaan, dus een opfrisbeurt is wellicht wel verstandig als de rest ook gedaan wordt. En ik hoop zaterdag eindelijk de definitieve kleur voor de muren en kozijn uit te kunnen zoeken. In het weekend ga ik ontvetten en schuren en dan kan volgende week het schilderen gebeuren. Misschien is het dan eind volgende week wel klaar Smile Zal wel wennen worden. Ik ben nooit zo van grote veranderingen....Heb moeite om afscheid te nemen van de vertrouwde dingen. Dat had ik voor de breuk met de vader van zoon eigenlijk nooit. Raar is dat...


    Kaatje, wat een operatie...
    Vooral heel veel sterkte met het plafond, ik vond dat zo'n rotklus! Eigenlijk had ik het twee keer moeten witten, maar ik kon de tweede keer niet meer opbrengen, ik was helemaal kapot!! :D

    Wel fijn als het straks klaar is, ik denk dat je er ook wel heel blij mee kan zijn: het begin van je nieuwe leven! ;-)

    Hier heb ik weer stress, want mijn tuinhulp is onbereikbaar..Smile Smile

    Straks ga ik de weg op, naar Dive en naar Salome! Leuk, maar ver, en ooooww, ik moet eerst nog brood voor de kinderen gaan kopen zag ik..Smile
Terug naar de lijst