Ik wil graag een smartwatch of stappenteller
Geen idee waar ik naar moet kijken/ op moet letten.
Ik wil m voornamelijk voor het aantal stappen en het lijkt mij handig als je dit via een app op je telefoon bij kunt houden.
Max €100,-
Welke kan jij mij adviseren?
-
18 sep '23 - 14:39:02
-
Ik heb pedometer stappentellerapp en die van samsung zelf op mijn mobiel staan.
Exact even veel gezette stappen vertellen ze mij[ vaskSMILIE00009] helemaal gratis. Ook al heeft die pedometer opeens vervelende reclames voor hij opent.
-
-
-
-
Ik heb op m’n Samsung telefoon een app. Een stappenteller.
Op de bieb laten plaatsen, want er zijn verschillende soorten. Werkt prima, en kost je niets.
Leuk om aan de wandel te gaan met een stappenteller.
Bij mij werkt het erg motiverend.
Succes en veel plezier. -
quote:
Dit schreef Eni
Als je alleen een stappenteller wilt, zou ik geen smartwatch kopen. Ik heb een activitytracker. Een smal bandje wat de stappen telt en doorstuurt naar m'n mobiel. Nog geen 20 euro
Ik ga daar eens naar kijken 👍 -
-
quote:
Dit schreef Eni
Als je alleen een stappenteller wilt, zou ik geen smartwatch kopen. Ik heb een activitytracker. Een smal bandje wat de stappen telt en doorstuurt naar m'n mobiel. Nog geen 20 euro
Ik ben ook zoekende.
@Eni heb je misschien een foto en merk voor de beeldvorming? -
-
-
De Garmin Lily is een fijn horloge voor dames. Net ietsje duurder maar met ING punten kun je op 159,- uitkomen (er is altijd wel iemand met punten). Ik vind het een enorme meerwaarde.
je stappen, slaap, hartslag, energieniveau en gezondheidsdata voor vrouwen bij. Ook beschikt de smartwatch over diverse sportapps voor wandelen, hardlopen, cardio, yoga en mindful ademhalen.
Geeft je vooral in combinatie met hartslag, stress en slaap goed inzicht in je gezondheid. Heeft een fijne app op telefoon diemakkelijk connect.