Ik heb werk maar heb een aanbod gekregen om bij een ander bedrijf te gaan werken.
Maar ze hebben geen CAO.
Ga volgende week weer praten daar, pensioenregeling hebben ze niet. Ze stelde voor om een bepaald bedrag van mijn loon gelijk op een andere rekening te storten.
Zo zijn er natuurlijk nog meer "nadelen"
Vaste loonsverhoging niet, ziektewet heb ik nog niet gevraagd en nog een aantal dingen.
Iemand ervaring met werken zonder CAO. Is het vooral goed onderhandelingen?
-
4 feb '17 - 10:39:12
-
In welke sector zit het bedrijf?
4 feb '17 - 10:43:34 -
quote:
Dit schreef jellehl
In welke sector zit het bedrijf?
Elektronica
Klein familiebedrijf4 feb '17 - 10:45:24 -
quote:
Dit schreef mamavan2
Elektronica
Klein familiebedrijf
Handel of ook fabricage?4 feb '17 - 10:47:06 -
Hebben ze wel een eigen arbeidsvoorwaardenregeling?
Doorbetaling loon bij ziekte is bij mijn weten bij wet geregeld niet in de CAO.
Goeie vraag voor Mikky4 feb '17 - 10:47:10 -
quote:
Dit schreef Cato
..
..
De wet (WULBZ) geeft de minimale doorbetaling aan die de werkgever de eerste 2 jaar van ziekte verplicht is. Vrijwel alle cao's kennen vervolgens een aanvulling op deze verplichting.4 feb '17 - 10:57:25 -
quote:
Dit schreef jellehl
De wet (WULBZ) geeft de minimale doorbetaling aan die de werkgever de eerste 2 jaar van ziekte verplicht is. Vrijwel alle cao's kennen vervolgens een aanvulling op deze verplichting.
Dat zou kunnen.
Wanneer er geen cao is zou ik in ieder geval zeer duidelijke afspraken willen en deze per contract laten vastleggen.4 feb '17 - 10:59:05 -
quote:
Dit schreef Cato
Dat zou kunnen.
Wanneer er geen cao is zou ik in ieder geval zeer duidelijke afspraken willen en deze per contract laten vastleggen.
Ik vermoed dat er wel een cao is, vandaar mijn vraag.4 feb '17 - 11:00:02 -
quote:
Dit schreef Cato
Hebben ze wel een eigen arbeidsvoorwaardenregeling?
Goeie vraag voor Mikky
Ze hebben geen eigen arbeidsvoorwaardenregeling.
Vader, moeder, dochter, schoondochter, plus 2 werknemers. Die werken er al jaren. Destijds gewoon dingen onderling mee afgesproken zei ze. Hopelijk op papier voor hun, geen idee verder.4 feb '17 - 11:02:05 -
quote:
Dit schreef Cato
Dat zou kunnen.
Wanneer er geen cao is zou ik in ieder geval zeer duidelijke afspraken willen en deze per contract laten vastleggen.
Ja zonder doe ik het zeker niet.
Maar hoop op ervaringen. Is dat te doen, bv pensioen enz4 feb '17 - 11:03:01 -
[QUOTE]Dit schreef jellehl
Handel of ook fabricage? [/QUOTE
Beide inderdaad.4 feb '17 - 11:03:55
Bericht van Cato is op 04-02-2017 om 10:59:33 uur verwijderd door Cato. Reden: Dubbel |