Ik heb nu Norton, maar het abonnement wordt steeds duurder. En continue krijg ik bericht om iets extra af te sluiten dat helpt om bestanden op te ruimen en van alles en nog wat.
De prijs wordt dan steeds hoger. En ik dacht dat ik een best wel uitgebreid pakket had.
Wat is nu een goede en betaalbare virusscanner vinden jullie?
Als je Windows als besturingssysteem hebt, heb je geen aparte virusscanner nodig.
Windows heeft een ingebouwde virusscanner Defender die het prima doet.
quote:Dit schreef Sonja14 Ik heb nu Norton, maar het abonnement wordt steeds duurder. En continue krijg ik bericht om iets extra af te sluiten dat helpt om bestanden op te ruimen en van alles en nog wat.
De prijs wordt dan steeds hoger. En ik dacht dat ik een best wel uitgebreid pakket had.
Goede vraag! Hier ook.
Deze week een melding van Norton virus dat er misschien gegevens van mij op Dark Web zouden zijn gekomen!!! En dat ik nu ook maar een abbo moest nemen op iets wat dit dan weer kan voorkomen.Ik geloof er niet in.
quote:Dit schreef Dion Als je Windows als besturingssysteem hebt, heb je geen aparte virusscanner nodig.
Windows heeft een ingebouwde virusscanner Defender die het prima doet.
quote:Dit schreef Sonja14 Ik heb nu Norton, maar het abonnement wordt steeds duurder. En continue krijg ik bericht om iets extra af te sluiten dat helpt om bestanden op te ruimen en van alles en nog wat.
Ja dat heb ik dus ook al langere tijd en dat irriteert me echt. Je betaalt al een bedrag per jaar een dan ben je schijnbaar nog niet goed beveiligd. De hele tijd die meldingen om je 'angst aan te jagen' en over te halen. Want zo werkt het met reclame, de kracht van herhaling. En je weet niet waar je goed aan doet want je bent er niet in thuis.
Goede vraag! Hier ook.
Deze week een melding van Norton virus dat er misschien gegevens van mij op Dark Web zouden zijn gekomen!!! En dat ik nu ook maar een abbo moest nemen op iets wat dit dan weer kan voorkomen.Ik geloof er niet in.
Dit is gewoon spam. Ik krijg deze meldingen ook, en ik heb niet eens Norton.