uitnodinging maken en via whatsapp versturen.
Onderwerp van robinet
BEHEERD DOOR:
Terug naar de lijst
-
Ik ben een echte nitwit. onhandige Harry wat betreft de computer.
Wie kan mij vertellen waar ik een uitnodiging kan maken voor een verjaardag welke ik dan met whatsapp kan versturen. Als ik eenmaal weet via welke site ik het kan maken dan kom ik er denk ik wel aan uit. Van proberen kan je leren
-
Een leuke tekst maken en dan knippen en plakken in whats app/
Lieve vrienden en familie,
Het is weer die tijd van het jaar! ik vier op xxxxx mijn verjaardag en het zou niet compleet zijn zonder jullie erbij. Kom gezellig mee feesten en laten we er samen een onvergetelijke dag van maken!
📅 Datum: [Datum] 🕒 Tijd: [Tijd] 📍 Locatie: [Locatie]
Laat even weten of je erbij kunt zijn. We kijken ernaar uit om samen met jullie te proosten op een nieuw levensjaar!
Liefs, [Naam]
-
>>LINK<<
Hier kan je uitnodigingen maken en als hij naar je zin is maak je een printscreen en die app je dan naar de genodigden.
-
Via Canva kan je ook leuke uitnodigingen maken. Je download de uitnodiging als plaatje en dat verstuur je.
-
En dan ben je toch weer handiger dan dat je denkt.. Bedankt voor het meedenken. Ik heb de kaart gemaakt via Canva. Opgeslagen op mijn computer en gedeeld via whatsapp. Appeltje eitje.
-
quote:
Dit schreef robinet
En dan ben je toch weer handiger dan dat je denkt.. Bedankt voor het meedenken. Ik heb de kaart gemaakt via Canva. Opgeslagen op mijn computer en gedeeld via whatsapp. Appeltje eitje.
Goed gedaan, soms is iets makkelijker dan je denkt
-
Weet je zeker dat het goed gegaan is??
Ik heb nog geen uitnodiging gezien.
-
I canva!!!!!
Terug naar de lijst