Dit is de OuderAlleen Kerstpakkettenactie!
Ook dit jaar organiseren wij weer een kerstpakkettenactie van OA leden, voor OA leden.
Er worden kerstpakketten geregeld en bezorgd bij mensen die volgens jullie een hart onder de riem verdienen.
Dit kan alleen met de hulp van jullie!
Wij zoeken mensen die:
- één of twee andere OA-leden willen nomineren voor een kerstpakket
- een kerstpakket willen maken voor een genomineerd OA-lid. Dit mag je geheel naar je eigen smaak invullen en hoef je niet zelf te bekostigen, de inhoud van de pakketten wordt namelijk door de OA Kerstactie gefinancierd (tenzij je het heel graag zelf wilt financieren)
- pakketten kunnen bezorgen
- voor hun werk of hun relatie regelmatig grotere afstanden door het land afleggen
Wil je ons helpen?
Stuur dan een privébericht naar OAkerstpakket:
>>LINK<<
Zet er bij wat je zou willen doen en/of wie je zou willen nomineren. En geef aan in welke regio je woont.
Iemand nomineren
Als je iemand wilt nomineren vermeld dan:
- de nickname van de genomineerde
- de reden van nominatie (waarom vind jij dat die persoon een kerstpakket “verdient”?)
Adresgegevens vragen we zelf op.
Donaties
- het financieren van de kerstpakketten wordt mogelijk gemaakt door donaties en door de opbrengsten van de OA Veiling (hierover meer in het daarvoor bestemde draadje)
- wil je doneren? Maak dan een bedrag over op het OA-tegoed van OAkerstpakket
Heb je vragen? Stuur een privébericht naar OAkerstpakket:
>>LINK<<
Nog even dit:
- je kunt alleen genomineerd worden, jezelf aanmelden als ontvanger van een pakket is niet mogelijk
- als twee mensen elkaar nomineren wordt dat opgevat als jezelf nomineren, beide nominaties worden dan niet in behandeling genomen.
- je kunt maximaal twee mensen nomineren.
- de actie is van OA-leden voor OA-leden. Dit betekent dat iemand lid is voordat de actie begint en ook nog lid is tijdens de looptijd van de actie (tussen 1 oktober en 1 januari).
- anonimiteit is een heel belangrijk element. De ontvanger van het pakket weet nooit door wie hij/zij genomineerd is en wie het pakket gemaakt heeft. Het is in ieder geval niet degene die aanbelt en het pakket overhandigt.
Aan iemand nomineren kunnen geen rechten ontleend worden. Wij doen ons uiterste best om alle genomineerden een pakket te bezorgen maar we kunnen niets garanderen.
Nominaties kunnen gedaan worden tot 11 december.
Lieve groet van de kerstvrouwen
-
17 nov '24 - 20:51:02
-
Ff stomme vraag; waar staat ook alweer hoe ik geld naar mn OAtegoed moet storten - zodat ik wat kan doneren.
17 nov '24 - 21:53:28 -
quote:
Dit schreef Tinus
Ff stomme vraag; waar staat ook alweer hoe ik geld naar mn OAtegoed moet storten - zodat ik wat kan doneren.
Als je op mijn OA klikt. Is bovenste balk op de site/mobiel, naast je profielfoto.
17 nov '24 - 22:00:53 -
18 nov '24 - 09:07:05
-
quote:
Dit schreef Astrid
Als je op mijn OA klikt. Is bovenste balk op de site/mobiel, naast je profielfoto.
Goed verstopt - of met mn neus gekeken18 nov '24 - 09:32:11 -
18 nov '24 - 10:09:05
-
18 nov '24 - 10:32:56
-
Yess!
18 nov '24 - 15:07:49 -
De eerste pb-tjes stromen binnen. Er zijn al enkele nominaties, mensen die een pakket willen maken en mensen die een pakket willen bezorgen.
Maar we hebben nog veel meer mensen nodig, dus wie oh wie doet er (weer) mee?21 nov '24 - 16:26:23