Keuze voor een inbouwinductie plaat
Ik zie door het bomen het bos niet
Wie weet een goede?
Kan ik deze “ on line” bestellen of is bij een goede winkel die deze verkoopt beter?
Ik wil gewoon kunnen koken
Braden
4 pits ook een wokpan erop
Dit onderwerp is gesloten. door Marry zelf op 11 oktober 2024 om 08:58:13 |
Terug naar de lijst
-
10 okt '24 - 20:45:36
-
En de meterkast moet oké zijn voor aansluiting van een inductiekookplaat
10 okt '24 - 20:47:16 -
quote:
Dit schreef Carla-S
En de meterkast moet oké zijn voor aansluiting van een inductiekookplaat
Dat is geregeld10 okt '24 - 20:47:41 -
Wat wil je uitgeven, dat zou ik belangrijk vinden. En wat zegt de consumentenbond
?
Hem laten installeren ook.
Je krijgt dan de nodige garantie en je kunt het zelf niet, neem ik aan, of is dit een foute
aanname.
In elk geval veel succes10 okt '24 - 22:02:21 -
Ik zou altijd naar een goede winkel gaan meestal krijg je daar dan gelijk goede uitleg .bij die winkel online kan je best kijken wat er te koop is.
10 okt '24 - 22:55:58 -
quote:
Dit schreef Marry
Keuze voor een inbouwinductie plaat
Ik zie door het bomen het bos niet
Wie weet een goede?
Kan ik deze “ on line” bestellen of is bij een goede winkel die deze verkoopt beter?
Ik wil gewoon kunnen koken
Braden
4 pits ook een wokpan erop
Ik heb een losse inductie met oven. Ik zou de vlgd keer een andere kopen wat groter en de knoppen anders. Links zit bij mij het kinderslot. De koekenpan schuift er heel vaak overheen waardoor die op slot schiet. 2 koekenpannen en 2 pannen passen niet,
10 okt '24 - 22:59:45 -
Ik zou de volgnde keer eentje kopen die breder is zodat er ook echt 4 pannen oppassen en eentje met chte knoppen. Nu krijg ik vaak niet aan omdat mn vinger niet warm genoeg is of te vochtig is.
10 okt '24 - 23:06:47 -
Kijk eens bij de IKEA
11 okt '24 - 06:16:22 -
quote:
Dit schreef Tresie56
Wat wil je uitgeven, dat zou ik belangrijk vinden. En wat zegt de consumentenbond
?
Hem laten installeren ook.
Je krijgt dan de nodige garantie en je kunt het zelf niet, neem ik aan, of is dit een foute
aanname.
In elk geval veel succes
Mijn partner gaat deze installeren
Samen met een vriend van ons, die dit als beroep heeft
Die heeft ons nu al enkele tips gegeven en we gaan naar een winkel voor goede uitleg11 okt '24 - 08:56:49 -