aanrijding met schade/aansprakelijkheid

aanrijding met schade/aansprakelijkheid 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef robinet


    Bij stichting processen verbaal was er nog geen dossier. Mocht het wel komen dan krijg ik het alsnog per mail.
    Als het niet te bepalen is dan maar ieder voor de eigen schade. Allebei all risk verzekerd allebei terug in no claim.


    Dan is het onderzoek nog niet afgerond

    Jij bepaald niet wie wat waarop verhaald
    Als bv jouw voorrangsplicht het enige is wat duidelijk is, wordt de schade van de tegenpartij op jouw polis verhaald
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Dit alles krijgt best wel een bijzondere wending.
    Omdat ik vond dat ik er bij Interpolis niet doorheen kwam. De schadebehandelaar bijna altijd zuchtend de telefoon op nam. Als laatste geïrriteerd zei: U schakelde toch de rechtsbijstand in. Heb ik de schade aangemeld bij de rechtsbijstand verzekeraar, Achmea onderdeel van Interpols. Vrij snel kreeg ik van hen bericht dat het geheel is overgedragen aan: Flyct rechtshulp. Weer alles gescand in ingestuurd.
    Vanmorgen een bericht van Interpolis in mijn mailbox. De aansprakelijkheid is nog niet duideljjk??!!. Zij hebben de tegenpartij nb. al uitbetaald. Wij zijn al terug in no claim. Zij zijn nog in afwachting van het proces verbaal.En ofdat ik nog foto's of documenten wil insturen.
    Volgens mij is nu de enige waar ik mee van doen heb flyct rechtshulp.
    Ik krijg echt een error in mijn hoofd nu dat ik weerbericht krijg van Interpolis.
  3. Bericht van Paulus is op 25-08-2024 om 20:49:08 uur verwijderd door Paulus.

    Reden: Hhbjjj

     
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    Vandaag het proces verbaal binnen. Ik kan er weinig mee. Bijna alles is zwart afgelakt. ik hoop en verwacht dat de verzekeringsmaatschappij een niet afgelakte krijgt.
    Wordt vervolgd.
  5. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef robinet
    Vandaag het proces verbaal binnen. Ik kan er weinig mee. Bijna alles is zwart afgelakt. ik hoop en verwacht dat de verzekeringsmaatschappij een niet afgelakte krijgt.
    Wordt vervolgd.


    AVG....
    jouw verzekeraar krijgt idd een niet afgelakte versie
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    AVG....
    jouw verzekeraar krijgt idd een niet afgelakte versie


    Ja dat had ik ook begrepen. Afwachten maar weer. Premie is inmiddels verhoogd terwijl de aansprakelijkheid niet vastgesteld kan worden. Het lijkt wel de wet van Murphy
  7. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef robinet


    Ja dat had ik ook begrepen. Afwachten maar weer. Premie is inmiddels verhoogd terwijl de aansprakelijkheid niet vastgesteld kan worden. Het lijkt wel de wet van Murphy


    Ga er maar vanuit dat het in jouw nadeel is
    Sorry....
  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet

    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Ga er maar vanuit dat het in jouw nadeel is
    Sorry....


    Ik heb nog wel hoop op het politierapport. Mocht daaruit blijken dat de feiten anders zijn dan heb ik mij daarbij neer te leggen.
Terug naar de lijst