Fietshelm

Fietshelm  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ik ga de fietshelm niet meenemen de winkel.of stad in. Daar ben ik wel zeker van Smile Als de ventilatieopeningen groot genoeg zijn om kettingslot doorheen te halen, biedt dat mogelijkheden.
  2. Annette62
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Annette62
    Een van de neurologen uit mijn ziekenhuis pleit heel erg voor het dragen van een fietshelm.

    Myrthe verloor haar moeder door een fatale val met de fiets, nu pleit ze voor een helm: ‘Het kan heel veel leed voorkomen’

    >>LINK<<
  3. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna

    quote:
    Dit schreef Annette62
    Een van de neurologen uit mijn ziekenhuis pleit heel erg voor het dragen van een fietshelm.

    Myrthe verloor haar moeder door een fatale val met de fiets, nu pleit ze voor een helm: ‘Het kan heel veel leed voorkomen’

    >>LINK<<

    Ik had er nooit zo bij stilgestaan...
    Tot vorig jaar.
    Toen mijn vriendin dus overleed op t asfalt 😪
    (een echtgenote, moeder van 4, oma van 3)

    Ik wil zelfs een spiegeltje op mn stuur...

  4. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Spiegeltje heb ik al heel lang.
    Vind het zo fijn zeker door mijn slechthorendheid mis ik veel wat achter mij gebeurt.
    En nu kan ik het verkeer achter me veel beter in de gaten houden.
  5. Carla-S
    🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Yaris
    Ik ga de fietshelm niet meenemen de winkel.of stad in. Daar ben ik wel zeker van Smile Als de ventilatieopeningen groot genoeg zijn om kettingslot doorheen te halen, biedt dat mogelijkheden.



    ‘Een donkere opbergplek is het best, dus hang je helm in elk geval niet in het volle zonlicht. Als je dit wél doet, verliezen de kunststof materialen snel hun weekmakers en neemt het vermogen om klappen te incasseren in hoog tempo af. Je kunt ook een beschermhoes gebruiken.‘

    Er zijn beveiligde helmtassen te koop die je aan de fiets kunt bevestigen
  6. George
    De enige echte

    Toon alleen de berichten van George
    quote:
    Dit schreef Yaris
    Ik ga de fietshelm niet meenemen de winkel.of stad in. Daar ben ik wel zeker van Smile Als de ventilatieopeningen groot genoeg zijn om kettingslot doorheen te halen, biedt dat mogelijkheden.



    Bij de ANWB hebben ze een mooi oprolbaar kabelslot voor een fietshelm of via bol zoiets >>LINK<<
    Plaatje
Terug naar de lijst