Ontslag melden

Ontslag melden 

Onderwerp van Saskieja

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja

    quote:
    Dit schreef Yaris
    Inderdaad je eigen plan trekken. Ouders kunnen hun eigen conclusies trekken bij vertrek van zoveel medewerkers.

    Las van de week over een basisschool waar 11 leerkrachten vertrekken. Wat is dat toch?

    Zoon deed opleiding onderwijsassistent. Hij is gestopt in laatste jaar door stage, maar had al besloten het onderwijs niet in te willen. Net als veel klasgenoten.

    Ja dat bericht heb ik ook gelezen. Ouders stellen soms al vragen, maar daar ga ik niet op in. Het is bij mij niet op de school waar ik ook werk. Maar moest daar wel ook weg van mijn werkgever als ik overgeplaatst zou worden. School vind dat heel erg jammer. Maar goed, er was geen vacature ruimte op school, dus na de vakantie (als ik klaar was met de opleiding) zou ik toch zijn gaan solliciteren.

    Ik ben blij te lezen dat jullie ook zeggen dat ik mijn eigen plan moet trekken. Ik vind met dit hele gebeuren dat mij net zo goed onrecht is aangedaan. Er werden keuzes gemaakt (die mij aangingen) waar ik niet achter stond en heb nu zelf de keuze gemaakt te vertrekken. Dat er meerderen gaan is niet mijn pakkie aan, maar ik wil het wel voor mezelf netjes en fatsoenlijk afsluiten voor kinderen en ouders. Dat dat voor het imago van het bedrijf (of eigenlijk de locatie) niet goed uitkomt is dan gevalletje jammer.

    Maandag meteen actie ondernemen.
  2. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja

    quote:
    Dit schreef Yaris
    Inderdaad je eigen plan trekken. Ouders kunnen hun eigen conclusies trekken bij vertrek van zoveel medewerkers.

    Las van de week over een basisschool waar 11 leerkrachten vertrekken. Wat is dat toch?

    Zoon deed opleiding onderwijsassistent. Hij is gestopt in laatste jaar door stage, maar had al besloten het onderwijs niet in te willen. Net als veel klasgenoten.

    Maar wat jammer dat hij is gestopt! Kon hij niet verder op een andere stageplek? Wat stond hem tegen als ik vragen mag?
Terug naar de lijst