Hallo,
ik heb een Microsoft365 jaar abonnement maar sinds ik deze laptop heb kan ik mijn pdf's niet meer opslaan als een pdf bestand. Alles blijft in een proefversie staan.
Gr. Gerdy
-
12 jun '23 - 13:34:23
-
Het lijkt er dan sterk op dat je niet bent ingelogd met je account van office 365.
heb zelf geen office365 maar vermoed dat ergens rechts in de bovenbalk van office365 een inlog/uitlog optie is.
daar dan of inloggen of uitloggen en met het juiste account inloggen.12 jun '23 - 13:57:33 -
Hallo rdolfijn,
heb ingelogd op office365 maar dit maakt geen verschil. Maar bedankt voor het meedenken.
Gr. Gerdy14 jun '23 - 12:30:08 -
Kan het zijn dat je vorige laptop nog geregistreerd staat op je abonnement?
14 jun '23 - 22:35:10 -
In word printer pdf creator kiezen en dan printen, dat creëert een pdf. Je zou ook kunnen kijken of je binnen word, opties en dan add ons, dan com add ons, iets ziet staan wat pdf gerelateerd is wat uit staat. of in de sttings - apps - integrated apps Adobe voor 365 kiezen/installeren.
Mogelijk heb je een proefversie van de adobe-app. Maar zonder die app kun je ook als pdf opslaan, zie mijn eerste zin hierboven.
O ja, zorg dat je als browser wel edge gebruikt om de maximale functionaliteit uit 365 te halen.15 jun '23 - 01:17:23 / 15 jun '23 - 07:14:39 -
Dat zou kunnen maar mijn vorige pc leeft niet meer. Heb opnieuw wachtwoord etc. ingevuld maar maakt niet uit.
Gelukkig kan ik het wel lezen allemaal, het ziet er alleen niet uit. bedankt voor het meedenken.
Gr. Gerdy19 jun '23 - 12:21:38 -