fiets

fiets 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Nobody
    Ja fiets er bijna dagelijks op. Ik heb een grotere accu genomen, dus geen 500watt maar 625watt.
    De actieradius is bij Eco stand ongeveer 150km.
    En nee hoor, ik sport nog gewoon en ook hardlopen, zo`n 20km per week gemiddeld.




    Ja, ik heb ook een accu van 600. Heb nooit een electrische fiets gehad. Kan lang met de accu, voor ik hem weer op moet laden,
    en dat is fijn.

    Al pensionado ondertussen?
  2. Nobody
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nobody
    Ja dat is wel fijn een grotere accu en dus meer actieradius.
    Ik werk parttime en moet nog 2 jaar maar volgend jaar stop ik.
    Dan ook verhuisplannen.
    quote:
    Dit schreef Tresie56


    Ja, ik heb ook een accu van 600. Heb nooit een electrische fiets gehad. Kan lang met de accu, voor ik hem weer op moet laden,
    en dat is fijn.

    Al pensionado ondertussen?

  3. Loeki
    al sinds de oprichting

    Toon alleen de berichten van Loeki
    quote:
    Dit schreef Malero
    Een E bike moet je nieuw kopen, je weet nooit hoe oud zo'n batterij is. Ik vertrouw tweedehands E bikes voor geen meter, maar ja , ik ben hier in Rotterdam en daar is sowieso niemand te vertrouwen. Ik ga voor zoiets altijd voor nieuw, een service beurt na drie maanden, garantie noem maar op.

    Die twee normale fietsen zijn geen flikker meer waard, ze worden zelfs niet meer gestolen als de sleutel er nog in zit.

    Mijn E bike was 1700, de goedkopere soort, maar ja, de kans dat ie gestolen wordt is heel groot hier.

    Ik heb mijn (Kalkhoff-) e-bike zes jaar geleden tweedehands gekocht bij een goeie fietsenwinkel. Kostte toen €1300.
    Accu is nog altijd uitstekend, houdt het nog steeds heel lang vol.
    4 jul '24 - 21:45:03 / 8 jul '24 - 23:24:41
  4. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik heb 6 jaar geleden een 2e hands Batavus gekocht voor € 600 incl deal voor een nieuwe accu die ik 1,5 jaar later heb aangeschaft. Nooit gedonder mee gehad en hij fietst nu nog prima. Het enige vervelende is dat hij nu ouderdomsgeluid begint te maken. Dat is wat minder.

    Een nieuwe fiets van deze klasse kost meer dan € 3000 en dat vind ik toch echt heel veel geld.

    Ik zit er nu wel aan te denken om over enige tijd een andere aan te schaffen. Ik weet echt nog niet nieuw of 2e hands.
  5. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Nobody
    Zo dit topic even naar boven gehaald.
    Alhoewel ik erg sportief bent en ook een gewone fiets hebt ben ik voor een e-bike gegaan (02-2024).
    De keuze is gevallen op de Gazelle Avignon C380, zie foto. Voornamelijk fiets ik in de Eco stand maar soms als ik wat moe bent gaat dit op auto stand.

    Heb het display wel wat aangepast, van een standaard Intuvia 100 naar een Kiox 500 en een Purion 200.
    Heb er veel plezier van en fiets zo veel en veel meer.

    Zo wat een mooie.

    Ik merk dat het een kwestie van wennen is.
    Het is nu mijn fiets, punt, ik pak de gewone fiets niet eens meer.
    Dus dochter heeft die meegenomen gister naar België.

    Het zadel is gewend, de hele fiets is gewend. Ik zet m wel steeds op maximale ondersteuning, dat zou best erns op eco kunnen maar nee het gemak dient de mens. Smile
  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Ik krijg zin in een fiets vakantie Smile
  7. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Word lid van Vrienden op de Fiets en zet een route uit via Knooppuntennet naar je dochter.

    Terug neem je de trein. Smile
Terug naar de lijst