Vandaag het eerste mail ontvangen van mijn enphase omvormers 205 kwh opgewekt afgelopen maand. Wist niet dat ik daar ook mail van kreeg. Zo leuk om dat te zien
quote:Dit schreef robinet Vandaag het eerste mail ontvangen van mijn enphase omvormers 205 kwh opgewekt afgelopen maand. Wist niet dat ik daar ook mail van kreeg. Zo leuk om dat te zien
idd de app heb ik ook. Sper leuk om te zien hoeveel stroom er opgewekt wordt. Maar dat ik daar maandelijks een mail van krijg met een uitgebreid rapport dat wist ik niet.
quote:Dit schreef robinet idd de app heb ik ook. Sper leuk om te zien hoeveel stroom er opgewekt wordt. Maar dat ik daar maandelijks een mail van krijg met een uitgebreid rapport dat wist ik niet.
Volgens mij is dit een keuze bij de instellingen van je notificaties. Ik heb deze op push bericht staan/gezet en niet per e-mail bijvoorbeeld.
Ik werd zojuist gebeld door de zonnepanelen firma. After sales praatje. Met daaraan verbonden de vraag of ik bereid ben een review met foto van de zonnepanelen en mijzelf op de website te plaatsen. In ruil daarvoor krijg ik€250,--.Best wel een fors bedrag. Ik ben ook best tevreden maar om nu met naam en toenaam met hen verbonden te worden. Ik weet ut nog niet.
Ik heb niet direct ja gezegd. Ik krijg een mail met voorwaarden. Eerst maar eens lezen