quote:
Dit schreef koen
of juist vertellen wat het bedrijf graag hoort.....
Ik maakte hem voor elk gesprek net even anders.
-
2 apr '16 - 20:53:04
-
quote:
Dit schreef Astrid
Hoe bedoel je dat je deze mee had naar je gesprekken?
Als ik een gesprek had, nam ik wat werk van mezelf mee en deze tag cloud.
Ze vragen altijd of je wat over jezelf kunt vertellen. Aan de hand van wat van die trefwoorden vertelde ik dan wat. Soms liet ik ze zelf een woord kiezen.2 apr '16 - 20:54:16 -
quote:
Dit schreef Anke
Ik kijk vnl naar de cv's, wil dat brief een begeleidend schrijven is van max een half kantje met daarin je motivatie. En in je cv ook n persoonsbeschrijving
Verkijk je er niet op, hoe 'fancy' alles tegenwoordig ook kan: het gaat om de inhoud van wie jij bent en wat je kunt om binnen te komen. In t gesprek gaat het om de klik.
Als je hulp wilt, feel free!
Ik heb het gedaan, CV en motivatie brief verstuurd. Mijn linkedIn profiel een beetje opgepoetst. En nu maar afwachten. Geen idee of ik ga worden uitgenodigd voor een gesprek, maar ik kan het toch altijd proberen..... zit wel een beetje te shaken nu. We gaan het zien.2 apr '16 - 21:20:36 / 3 apr '16 - 14:26:47 -
Sorry voor mijn late reactie, in verband met omstandigheden even offline geweest hier.
Ik neem zo snel mogelijk contact op met een aantal mensen, ben echt super blij met jullie hulp.13 apr '16 - 12:55:29 -
quote:
Dit schreef Annemieke
Ik heb het gedaan, CV en motivatie brief verstuurd. Mijn linkedIn profiel een beetje opgepoetst. En nu maar afwachten. Geen idee of ik ga worden uitgenodigd voor een gesprek, maar ik kan het toch altijd proberen..... zit wel een beetje te shaken nu. We gaan het zien.
Ben uitgenodigd!!!13 apr '16 - 13:35:25 -
quote:
Dit schreef Annemieke
Ben uitgenodigd!!!
Succes!13 apr '16 - 13:58:22 -
quote:
Dit schreef kaatje
Succes!
helaas afgewezen...21 apr '16 - 20:47:45 -
quote:
Dit schreef Annemieke
helaas afgewezen...
Jammer zeg21 apr '16 - 21:32:53 -
quote:
Dit schreef Annemieke
helaas afgewezen...
Oh, wat jammer
Ik weet helaas hoe het is, maar ik houd mezelf maar voor dat zolang ik nog uitgenodigd word, er vast een keer iets positiefs uitrolt.22 apr '16 - 11:12:21 -
quote:
Dit schreef Annemieke
helaas afgewezen...
Jammer zeg. Maar je was wel uitgenodigd! Uit de grote stapel kandidaten. Dat is wel weer positief toch?22 apr '16 - 11:37:41