Heddes Bouw Hoorn WAARSCHUWING

Heddes Bouw Hoorn WAARSCHUWING 

Onderwerp van wendy72

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door wendy72 zelf op 14 juni 2013 om 19:24:45

Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Mocht je ooit via je verzekering bijv opstalverzekering v Ohra te maken krijgen met de firma Heddes Bouw uit Hoorn, wees dan gewaarschuwd. Ik moest de oorzaak van mijn lekkage (oorzaak kitwerk in badkamer) zelf betalen. Logisch natuurlijk. Heddes Bouw, was door schade expert ingeschakeld. Kitwerk naar tevredenheid hersteld. De rekening klopte echter van geen kant. Uiteindelijk, na heel boos worden, rekening aangepast. Krijg de aangepaste rekening thuis, staan er allemaal niet bestaande posten op en is de rekening niet goed opgeteld. Zelf de juiste factuur gemaakt en naar hun opgemaakt, scheelde 70 euro met de eerste factuur. Wees dus gewaarschuwd als je ooit met hun te maken krijgt.
  2. Dankjewel

    Ik zal er goed op letten
  3. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    hier idem
  4. Morpho
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Morpho
    Ik vind eigenlijk dat je dit moet melden bij een branchevereniging of zo, door het hier te plaatsen kan het bouwbedrijf geen weerwoord geven.
  5. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    Het hele zaakje is raar gegaan. De kitter die toevallig in de buurt was rekende 75 euro voorrijkosten, een uur arbeidsloon voor 20 minuten werk. 10 procent algemene arbeidskosten. 21 % btw over het loon gedeelte en ook over het materiaal. De rekening was eerst 141 euro. Na boos worden schikking getroffen tot 37,50 voorrijkosten en half uur arbeidsloon. Ook die rekening klopte niet.. De btw bedragen voor het arbeidsloon en voorrijkosten waren 21 procent over het oude bedrag. Heb Heddes Bouw toen een juiste factuur gemaild en het bedrag verminderd met 15 euro, het geen ik heel redelijk vond voor de tijd en energie die ik in het opmaken van de nieuwe rekening had gemaakt. Ze hebben het ook nog gepikt.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Melden bij 'Opgelicht' (Tros)
    >>LINK<<
  7. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72

    @ Maartje. Ik ga het zeker melden bij Tros opgelicht. Dank voor de tip
  8. quote:
    Dit schreef wendy72
    . Krijg de aangepaste rekening thuis, staan er allemaal niet bestaande posten op en is de rekening niet goed opgeteld. Zelf de juiste factuur gemaakt en naar hun opgemaakt, scheelde 70 euro met de eerste factuur. Wees dus gewaarschuwd als je ooit met hun te maken krijgt.

    Niet bestaande posten factureren is een vaker voorkomend verschijnsel.
    Zelf heb ik dat meegemaakt met Yarden die de uitvaart van mijn vrouw hebben verzorgd.
    Geen enkele discussie was met hun mogelijk over een factuur die maar liefst 6.000 euro hoger was dan was beraamd in de voorlopige begroting.
    Na een rechtszaak werd ik in het gelijk gesteld en werd er door Yarden aangegeven dat zij ook niet precies wisten hoe het gelopen was met het opmaken van de factuur.
    Wees dus als consument altijd alert.
    In twijfelgevallen kun je ook eenvoudig en goedkoop goede adviezen inwinnen bij de consumentenbond.
  9. Ik twijfel of ik iets moet zeggen maar eigenlijk weet ik niet of dit zo schrijven mag en hoort. Ze hebben het tenslotte naar tevredenheid opgelost.
    Ken het bedrijf niet weet niet of het groot is maar dit soort dingen kan een bedrijf de kop kosten. (En nee het hoort niet zoals je het verhaal omschrijft maar ik denk dat er vele bedrijven dat doen).
  10. Morpho
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Morpho
    quote:
    Dit schreef BiancaR
    Ik twijfel of ik iets moet zeggen maar eigenlijk weet ik niet of dit zo schrijven mag en hoort. Ze hebben het tenslotte naar tevredenheid opgelost. ).


    was ook mijn gedachte.
  11. quote:
    Dit schreef BiancaR
    Ik twijfel of ik iets moet zeggen maar eigenlijk weet ik niet of dit zo schrijven mag en hoort. Ze hebben het tenslotte naar tevredenheid opgelost.
    Ken het bedrijf niet weet niet of het groot is maar dit soort dingen kan een bedrijf de kop kosten. (En nee het hoort niet zoals je het verhaal omschrijft maar ik denk dat er vele bedrijven dat doen).

    Als er maar een bereidheid is om het naar tevredenheid op te lossen ben je al een eind op weg.
  12. erwin1
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van erwin1
    Daarnaast, voorrijkosten zijn vaste kosten en geen variabele kosten.

    En er was de bereidheid het op te lossen. Sterker nog het is opgelost.

    Tros opgelicht is echt niet ge?nteresseerd in voorvallen die netjes afgehandeld worden. De muts op de administratie had even verder moeten kijken dan haar neus lang was met de BTW.

    Rancune om de rancune.
Terug naar de lijst