Ik geef expres nog even niet de naam van het restaurant....pas als zoon alles geregeld heeft.
-
-
quote:
Dit schreef Aicha
Ik geef expres nog even niet de naam van het restaurant....pas als zoon alles geregeld heeft.
Ook dat snap ik, goed dat je dat doet.29 jul '18 - 17:19:42 -
Handig. Dat geeft iedereen de tijd om alvast een Iens account aan te maken en wat andere restaurants positief te beoordelen.
29 jul '18 - 17:23:21 -
Ik ken jw niet, maar ben trots op jou en je zoon dat jullie het zo hebben aangepakt! En heel veel pleziet voor je zoon in zsiget!
30 jul '18 - 13:22:29 -
quote:
Dit schreef Aicha
Heel verstandig!
Hopelijk lukt het ook snel met de sollicitatie!30 jul '18 - 15:54:28 -
Sollicitatie vandaag is goed verlopen maar zoon heeft nog meer lijntjes uit staan en aangegeven er over te zullen gaan nadenken.....
Hij heeft getekend en het restaurant ook....bij deze het gaat om Banka en de net nieuw overgenomen Daandels aan de overkant.
Hier gaan de woordspelingen over de tafel....reserveren onder de naam G.Rapje of Dr.Acula31 jul '18 - 21:40:22 -
31 jul '18 - 23:04:21
-
Ik ben zo trots.....zoon heeft een week van vele sollicitatie's achter de rug....hij heeft besloten om bij Humphrey's in Zwolle aan de slag te gaan....zij boden hem de leer-werk plek die aansluit bij zijn gestarte opleiding. Yeah.
29 aug '18 - 16:59:57 -
quote:
Dit schreef Aicha
Ik ben zo trots.....zoon heeft een week van vele sollicitatie's achter de rug....hij heeft besloten om bij Humphrey's in Zwolle aan de slag te gaan....zij boden hem de leer-werk plek die aansluit bij zijn gestarte opleiding. Yeah.
Top29 aug '18 - 17:02:24 -
29 aug '18 - 17:03:07
-
Super.
29 aug '18 - 17:07:04 -
Fantastisch!
Wat goed dat hij zich niet heeft laten opjagen en gewacht heeft tot het voor hem juiste bedrijf met baan zich aandiende. Wens hem maar veel succes en werkplezier toe.29 aug '18 - 17:09:51