Mijn dochter (18) wil graag op kamers. Ik vind het niks ....
Maar goed, kleine meisjes worden groot....
Ze studeert communicatiemanagement in Amsterdam, maar wil op kamers in Utrecht, in of dichtbij het centrum, met een max huur (all in) van ?350. Liefst minder....
Weet iemand iets? Dan horen wij het graag!
Weet je, ik dacht eens even kijken wat het studenthuis verderop vraagt en vond een advertentie voor een ,niet meer beschikbare, kamer daar:
-------------------------------------------
Prijs: 410 euro
Oppv: 13 m2
N.B. De huurprijs van 410 euro is inclusief gas/water/elektriciteit.
Internet/tv worden apart betaald per maand..
Iemand is daar errug veel geld aan het verdienen zeg
quote:Dit schreef Leonard Weet je, ik dacht eens even kijken wat het studenthuis verderop vraagt en vond een advertentie voor een ,niet meer beschikbare, kamer daar:
en het wordt gegeven....
omgerekend (naar huur voor een heel huis) zijn alle kamerhuurprijzen toch bizar hoog?
Onderhoud wordt vaak niet of in mindere mate gepleegd door huis-eigenaren...dus het lijkt mij ook dat zij best wat verdienen als er 4, 5 of soms zelfs 6 kamers in een huis worden verhuurd.
quote:Dit schreef MarjanvanE
en het wordt gegeven....
omgerekend (naar huur voor een heel huis) zijn alle kamerhuurprijzen toch bizar hoog?
Onderhoud wordt vaak niet of in mindere mate gepleegd door huis-eigenaren...dus het lijkt mij ook dat zij best wat verdienen als er 4, 5 of soms zelfs 6 kamers in een huis worden verhuurd.
Misschien een uitvalbasis voor het verdere zoeken.
Dankje Jelle, ik had hem gezien maar kindlief wil liever iets vasts.. We wonen in Linschoten dus er is niet echt noodzaak om op kamers te gaan..
Ze wil alleen graag zelfstandig wonen.
quote:Dit schreef Leonard Weet je, ik dacht eens even kijken wat het studenthuis verderop vraagt en vond een advertentie voor een ,niet meer beschikbare, kamer daar:
Ja, ik weet het.. Veel van haar vrienden wonen al op kamers voor nog wel meer. Maar die worden zwaar gesponsord door hun ouders, en ik kan helaas weinig tot niets missen. Vandaar ook deze oproep, mijn haan is tenslotte ook goed terecht gekomen ;)