quote:Dit schreef Boep
Amsterdam is pass?. Vergane glorie.
nogmeer onwetendheid.
Geweldige mooie nieuwe wijken zijn er ontstaan Aan het IJ bv. Prachtige architectuur.
Ik heb het niet over De Dam en kalverstraat. Dat zijn w.s. de enige plekken die julllie kennen.
Misschien moet ik nog een keer een dagje Grunn' organiseren. En dan mag Zwem de wandelroute niet in handen krijgen.
Nou Groningen was ik half jaartje geleden 1,5 dag. Maar met een middagje heb je het daar wel gezien. En sfeervolle plekjes , leuke kroegjes zijn wel wat schaars vonden wij.Museum met BOwie was wel leuk
quote:Dit schreef Solar
Nou Groningen was ik half jaartje geleden 1,5 dag. Maar met een middagje heb je het daar wel gezien. En sfeervolle plekjes , leuke kroegjes zijn wel wat schaars vonden wij.
Tja, ik had je wel de goeie straatjes willen wijzen maar je deed nogal afwijzend. Graag of niet he? Je bent zeker door de Herestraat gelopen?
Tja, ik had je wel de goeie straatjes willen wijzen maar je deed nogal afwijzend. Graag of niet he? Je bent zeker door de Herestraat gelopen?
Jij hebt toen straatjes getipt en kroegjes/eettentjes en die waren ook leuk. Maar het is snel gedaan, het is niet zo veel. Geen adam he.