quote:
Dit schreef Jacqueline_69
Rechts, voor het begin van de grijze bloemenbak, staat een grijs paaltje. Dat is officieel het einde van de tuin. Het gaat dus om het stuk vanaf daar tot aan de schutting.
Dus jouw schuurtje staat op grond van de verkoper?
Da's niet handig. Kan je niet alleen dat stuk kopen?
-
29 jan '12 - 14:14:15
-
Oh dan heb je je tuin aanzienlijk (illegaal) vergroot, en heb je kans dat je schuurtje er vanaf moet...
Ze mogen zo'n hek toch niet hoger maken dan 2 meter, dus dat hek is niet zo'n probleem. Die schuur verplaatsen, daar zou ik geen trek in hebben.29 jan '12 - 15:20:05 -
Wie is eigenlijk op dit moment de eigenaar van die grond? De gemeente?
Ik neem aan dat de vastgoedmakelaar nu alleen als tussenpersoon optreedt.29 jan '12 - 16:31:16 -
De grond is nu, voor zover ik weet, van NS vastgoed.
Mijn schuurtje staat daar illegaal, maar dus wel al jaren gedoogd. Ik heb een mail gestuurd of het mogelijk is om een gedeelte te kopen of evt, het hele stuk te huren, ben benieuwd. Het namelijk even geen 6500 euro liggen...29 jan '12 - 16:36:08 -
quote:
Mijn schuurtje staat daar illegaal, maar dus wel al jaren gedoogd. Ik heb een mail gestuurd of het mogelijk is om een gedeelte te kopen of evt, het hele stuk te huren, ben benieuwd. Het namelijk even geen 6500 euro liggen...
Als je het schuurtje moet afbreken en de grond weer in de oude staat terugbrengen, zal dat ook geld kosten.
Je kunt eventueel je hypotheek met ? 6.500 verhogen. Is dat geen optie?29 jan '12 - 16:40:21 -
quote:
Om iets te gedogen moeten ze wel weten dat je dat gedaan hebt. Hoe weet je dat ze dat weten?
Mijn schuurtje staat daar illegaal, maar dus wel al jaren gedoogd.29 jan '12 - 16:41:38 -
Ik zou het kopen, kans krijg je maar 1 keer.
29 jan '12 - 16:52:54 -
quote:
Dit schreef scar
Om iets te gedogen moeten ze wel weten dat je dat gedaan hebt. Hoe weet je dat ze dat weten?
Het staat o.a. op de foto's en in de omschrijving van de WOZ-taxatie.29 jan '12 - 16:54:36 -
quote:
Dit schreef Dion
Als je het schuurtje moet afbreken en de grond weer in de oude staat terugbrengen, zal dat ook geld kosten.
Je kunt eventueel je hypotheek met ? 6.500 verhogen. Is dat geen optie?
Ik denk het niet, heb nl. een hypotheek met koopsubsidie. Heb weleens gevraagd of verhoging mogelijk was voor de bouw van een garage, dat kon toen niet.29 jan '12 - 16:56:14 -
quote:
kadasterkosten en met een heleboel voorwaarden.
Je zal er wrs geen bomen mogen planten
ivm de blaadjes29 jan '12 - 17:01:21 -
quote:
woz is gemeente. Ik schat in dat het Spoor zoveel van dit soort loze stukjes grond heeft...
Het staat o.a. op de foto's en in de omschrijving van de WOZ-taxatie.29 jan '12 - 17:40:15