Gisteren ontving ik een brief van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties; ik heb een voorlopig energielabel ontvangen voor mijn woning.
Heeft iemand al het pad bewandeld om dat label te veranderen?
omdat heel nederland zo'n ding nu in de bus krijgt
zal het wel heel druk zijn
aangezien ik niet van plan ben om dit huis te verkopen
zal ik mij er over een jaartje wel eens in verdiepen
Ik heb hem in gevuld, is 5 min werk. Moet alleen een bewijs hebben van je cv ketel en dubbel glas. En eventueel als je extra ge?soleerd heb.
dan aanmelden. Dan even opletten wat je moet betalen.
ik heb 3 euro betaalt. Maar bij sommige moet je eerst lid worden van hun organisatie.
quote:Dit schreef Aad Ik heb hem in gevuld, is 5 min werk. Moet alleen een bewijs hebben van je cv ketel en dubbel glas. En eventueel als je extra ge?soleerd heb.
ik heb 3 euro betaalt. Maar bij sommige moet je eerst lid worden van hun organisatie.
omdat heel nederland zo'n ding nu in de bus krijgt
zal het wel heel druk zijn
aangezien ik niet van plan ben om dit huis te verkopen
zal ik mij er over een jaartje wel eens in verdiepen
Dat is ook nog een idee, over een jaartje eens verder kijken.....
quote:Dit schreef Aad Ik heb hem in gevuld, is 5 min werk. [B]Moet alleen een bewijs hebben van je cv ketel en dubbel glas. En eventueel als je extra ge?soleerd heb.
ik heb 3 euro betaalt. Maar bij sommige moet je eerst lid worden van hun organisatie. [/B]
Ik heb beide, maar heb daar echt geen bonnen meer van ofzo hoor, en isoleren heb ik zelf gedaan, dus ook geen bonnen
Maar goed, ik woon aan de Zeeuwse Riviera dus het zal wel loslopen
Vandaag label A gekregen. Oud huis, slechte isolatie, in de winter is het niet warm te krijgen in de keuken, hal en wc.
Nu vraag ik me af: krijgt ons huis label A of ben ik gewoon zuinig met energie?
Geen idee hoe ze dat label berekenen.