Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. geest
    Toon alleen de berichten van geest
    We zijn allemaal totaal suf inweze
    Ik las NRC en Volkskrant magazine wonen dit weekend
    Allemaal heel hip en industrieel
  2. twelve
    Hey Baberiba

Toon alleen de berichten van twelve
    Ik vind je open haard heel mooi Loezepoes!Smile
  3. LoveMagenta
    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef loezepoes
    Zithoek, alleen de bank mag zo weg, en dan wil ik een lekkere luie bank in donkerrood ofzo.....maar aangezien die 2 bruine stoeltjes ook binnen een jaar zijn geruineerd door de kattenSmile, zit ik nog gewoon op de oude bank

Mijn katten hebben gelukkig nooit meubels geru?neerd.Maar vanwege de hoeveelheid kattenharen mogen ze van mij nog maar zelden in de woonkamer. In ruil daarvoor zet ik het kattenluik naar boven open en kunnen ze ook op de gang,trap en overloop rondlopen.[slaapkamer deuren blijven dicht ivm kattenharen]
  4. loezepoes
    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik vind je open haard heel mooi Loezepoes!Smile

Echt waar??
    Als ik geld heb gaat ie eruit...
  5. loezepoes
    Ik heb ook nog een halSmile
  6. loezepoes
    hal
  7. loezepoes
    en een keuken
  8. loezepoes
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta

Mijn katten hebben gelukkig nooit meubels geru?neerd.Maar vanwege de hoeveelheid kattenharen mogen ze van mij nog maar zelden in de woonkamer. In ruil daarvoor zet ik het kattenluik naar boven open en kunnen ze ook op de gang,trap en overloop rondlopen.[slaapkamer deuren blijven dicht ivm kattenharen]

Ik heb een kat die zelf de deuren opendoet.....dus de klinken van de slaapkamers zitten bij ons naar boven.
    Overigens kan mijn kat ook de rolhordeur openen....Smile
    Gewoon net zolang met je nagels in de hor rommelen, totdat de nagels vastzitten en dan heel veel trekken aan je pootje, en dan schuift de roldeur een beetje open, en dan wring je net zolang tot je er door bent...
  9. quote:
    Dit schreef LoveMagenta
    Mijn dressoir,die ik graag zou willen vervangen door een wit brocante exemplaar. De schilderijen op de foto's zijn door mijn zus en haar man gemaakt.

Dan verf je het toch wit. Binnenkant een andere kleur, brocante knopjes erop en klaar.
  10. loezepoes
    quote:
    Dit schreef Marlies

Dan verf je het toch wit. Binnenkant een andere kleur, brocante knopjes erop en klaar.

Ja, bij de bouwmarkt maar ook bij xenos hebben ze leuke knopjes

Ook verkopen ze daar piepschuimen sierranden die je erop kunt plakken en meeschilderen, voor nog meer brocante effect

11. Bericht van bianca48 is op 14-10-2012 om 12:40:02 uur verwijderd door bianca48.

Reden: niet goed

12. LoveMagenta
    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef Marlies

Ja kan ook,alleen heb ik zo'n vreselijke 2 linkerhanden en zo weinig tijd over.Of ben ik gewoon te lui Smile

Mss doe ik het ooit wel zelf ja...of ik zoek een handige Henk Smile
Terug naar de lijst