Ik heb een heteluchtoven..
Maar...
Stel ik wil een airfryer..
Voor ons 2tjes. (of evt een slag groter)
Als je op Google kijkt is de 1 nog mooier dan de andere en de prijzen variëren ook enorm.
Wat zijn de voordelen tov mijn oven?
Welke heb 'jij' en hoe bevalt deze?
-
29 nov '24 - 14:41:40
-
Belangrijk wat je er precies mee wil. Een airfryer is fantastisch (ik heb de Philips XL). Maar als je pizza's of grote taarten wil bakken, lukt dat niet. Dus dat moet je dan even afwegen voor jezelf.
29 nov '24 - 14:56:27 -
Dank voor je reactie.
Voor bv een kip bakken oid
Wat patat (heb bv nu ovenfriet in de oven maar dat duurt zo'n 40 min)
Snacks
Dingen opwarmen (las iets dat dat sneller gaat in zo'n ding (?) )
Ik hoor/lees zoveel lovende dingen over de airfryer dat t mij nieuwsgierig maakt
29 nov '24 - 17:00:19 -
Frites in de airfryer, 14 minuten zonder voor verwarmen
Snacks diepgevroren, 6-8 minuten
Witlof overschotel voor 1 persoon, 15 minuten
Afbak pistolet, 6 minuten
29 nov '24 - 17:05:53 -
Kijk ook eens naar de “gebakken lucht” test van AVRO-TROS Radar van afgelopen maandag
29 nov '24 - 17:09:43 -
Ik heb er al jaren eentje. Ik ben er heel erg blij mee. Aardappeltjes, vis, vlees, diverse broodjes, pizza (in stukken) gaan er allemaal goed in. Maar hij is aan vervanging toe!!
Ik ga nu voor de Ninja Foodi MAX Dual Zone Airfryer AF400EU (2 lades) of de flex met 1 lade maar verstelbare ruimtes in de lade. Zit nog in dubio. Maar wel n maatje groter dan wat ik nu heb. Eigenlijk net te klein voor 3 personen.
UPDATE
Die met 1 lade wordt t niet; teveel mindere reviews over de onhandigheid van 1 grote lade. Dus nu net toch de andere besteld.29 nov '24 - 19:27:31 / 29 nov '24 - 20:24:27 -
Wij hebben een grote, met twee lades. Was hier niet al een ander draadje over van Bosbes? Twee lades is ideaal, ook nog een match to cook functie, zodat je twee dingen tegelijkertijd klaar hebt. Hier lijkt hij op.
29 nov '24 - 21:31:03 -
-
Wat is nu het verschil met je eten gewoon in een oven doen?
29 nov '24 - 23:19:04 -
quote:
Dit schreef Lisenna
Wat is nu het verschil met je eten gewoon in een oven doen?
Er is geen verschil, behalve dat de airfryer veel sneller is. Een oven moet je langer voorverwarmen.29 nov '24 - 23:22:53 -
In plaats van waterkoker hebben we de cooker.
In plaats van tosti in de pan hebben we een tostiapperaat.
In plaats van de oven de airfrayer.
In plaats van filterkoffie hebben we nu cupjes en padjes
En in plaats van warme melk in een steelpan hebben we nu een melkopschuimer.
Ik begrijp echt het gemak en smaakbelevingen en sneller enzo maar wat een geld hou je in je zak als je hier niet aan mee doet.
Terug naar de airfryer, sorry voor off topic reactie🫣
30 nov '24 - 06:46:57 -
quote:
Dit schreef Lisenna
In plaats van waterkoker hebben we de cooker.
In plaats van tosti in de pan hebben we een tostiapperaat.
In plaats van de oven de airfrayer.
In plaats van filterkoffie hebben we nu cupjes en padjes
En in plaats van warme melk in een steelpan hebben we nu een melkopschuimer.
Ik begrijp echt het gemak en smaakbelevingen en sneller enzo maar wat een geld hou je in je zak als je hier niet aan mee doet.
Terug naar de airfryer, sorry voor off topic reactie🫣
In plaats van paard en wagen hebben we nu een auto. In plaats van een wastobbe en wasbord hebben we nu een wasmachine. In plaats van een brief hebben we nu e-mail. In plaats van een koerier te paard hebben we nu telefoon. Wat een tijd hou je in de zak als je hieraan mee doet. Een airfryer hoeft niet voor te verwarmen, dus scheelt veel energie. Daarnaast is alles sneller klaar dan in de oven, weer energie.
Als ik patat in de oven bak staat dat ding inclusief voorverwarmen een uur aan. De airfryer een kwartier. Broodjes afbakken in de oven 15-20 minuten, airfryer 5 minuten. Groenten grillen, vlees bereiden enz.
30 nov '24 - 07:57:14