Oke, ik zou t wel doen kan dat dan niez laten als ik dat alsnog zou willen ;-)
Maar ik zou toch ff wachten totdat je alles weer hebt staan en hangen.
Een mooi schilderij is misschien ook iets om kleur in te brengen?
Of een groot raamwerk met een stof overtrokken als schilderij?
Morgen zou ik de rommel op de trappen en de gangen op gaan ruimen (alweer?? ...er komt steeds weer wat bij..) en de spullen die nog te gebruiken zijn naar de kringloop brengen, maar meeenn...opeens ben ik toch ziek geworden...
Het lijkt wel een voedselvergiftiging, de hele dag was ik toch best alive and kicking en nu lig ik volledig knock-out!! Opeens hang ik dubbel op de wc, teiltje op de grond , niet echt leuk om te lezen misschien, maar mijn lijf is even helemaal de weg kwijt....
O, wat hoop ik dat ik morgen weer in orde ben, er is nog zoveel te doen en het is net of ik altijd als een gek van alles aan het doen ben, maar dat valt irl heel erg mee, alleen als ik erover schrijf draai ik op volle toeren, maar tussendoor werk ik en ben bezig met de kinderen en soms hang ik gewoon ook voor Pampus op de bank, net als ieder normaal mens.
Het is echt wel goed zo, de benedenverdieping is klaar, de slaapkamers ook, maar er is nog zoveel zooi.
Nou heb ik een geweldig huisje, ik wil hier echt niet meer weg, nooit meer, maar voor een gezin van vier personen waaronder drie pubers is het gewoon net wat te klein.
Er zijn ook zoveel dingen van de kinderen die ik perse wil bewaren, tekeningen, knutselwerkjes, knuffeltjes, babykleding ook...
Wat doen jullie daarmee...met al die herinneringen?
quote:Dit schreef tired Morgen zou ik de rommel op de trappen en de gangen op gaan ruimen (alweer?? ...er komt steeds weer wat bij..) en de spullen die nog te gebruiken zijn naar de kringloop brengen, maar meeenn...opeens ben ik toch ziek geworden...
Het lijkt wel een voedselvergiftiging, de hele dag was ik toch best alive and kicking en nu lig ik volledig knock-out!! Opeens hang ik dubbel op de wc, teiltje op de grond , niet echt leuk om te lezen misschien, maar mijn lijf is even helemaal de weg kwijt....
O, wat hoop ik dat ik morgen weer in orde ben, er is nog zoveel te doen en het is net of ik altijd als een gek van alles aan het doen ben, maar dat valt irl heel erg mee, alleen als ik erover schrijf draai ik op volle toeren, maar tussendoor werk ik en ben bezig met de kinderen en soms hang ik gewoon ook voor Pampus op de bank, net als ieder normaal mens.
Het is echt wel goed zo, de benedenverdieping is klaar, de slaapkamers ook, maar er is nog zoveel zooi.
Nou heb ik een geweldig huisje, ik wil hier echt niet meer weg, nooit meer, maar voor een gezin van vier personen waaronder drie pubers is het gewoon net wat te klein.
Er zijn ook zoveel dingen van de kinderen die ik perse wil bewaren, tekeningen, knutselwerkjes, knuffeltjes, babykleding ook...
Wat doen jullie daarmee...met al die herinneringen?
Ik bewaar ook van alles.
Inmiddels hebben beide meiden een hele grote doos op de kamer staan met daarin een verzameling vanaf de eerste tekeningen.
De babykleertjes staan op mijn slaapkamer bovenop de kasten (mn kamer is wel 4,5 mtr hoog).
Ja, het gaat alweer een heel stuk beter. Vandaag ben ik alweer bij mijn ouders geweest, en ik heb nauwelijks meer ergens last van, afgezien van een wat slap gevoel.
En als de was klaar is rijd ik weer wat spullen naar de kringloop! :)
Kijk nou eens hoe mooi het boeket bloemen dat ik van Josefien heb gekregen op het Eeka-kastje staat...
Woh... wat een prachtig boeket... En ook een goede plek om het neer te zetten (prima tip van Geanne om daar steeds een boeket neer te zetten).. het fleurt de hele kamer op...