dat bedoel ik... typen kunnen ze
Dank je wel voor je enthousiaste info, Sheeba
NCOI heb ik een paar jaar geleden gedaan. Beviel goed, maar is veel duurder dan Scheidegger. Dat maakte mij een beetje wantrouwend. Ik ga mij er toch eens even verder in verdiepen..
-
-
Heb er ook eens een opleiding gedaan,,,mijn ervaring is dat ze wel betrouwbaar zijn,,
12 dec '13 - 13:24:11 -
quote:
Dit schreef Sheeba
Ik doe daar momenteel een opleiding en het bevalt me goed ! Goede docenten!
De opleiding bestaat vaak,of in ieder geval bij mij uit 1 dag in de maand naar school, dan worden er 3 lessen behandeld ,je krijgt een e-learning account waar je info krijgt en info kan delen met je mede-studenten,ik heb de smaak te pakken en ga volgend jaar en het jaar erna(werkplan) verder met opleidingen.
Overkoepelend orgaan is de NCOI waar je ook opleidingen kan doen
Ik ben geslaagd ,voor de opleiding die ik dit jaar heb gedaan,dus met opgeheven hoofd ga ik 2014 in en starten met de 2e opleiding ,wederom bij Scheidegger31 dec '13 - 12:51:45 -
quote:
Dit schreef Sheeba
Ik ben geslaagd ,voor de opleiding die ik dit jaar heb gedaan,dus met opgeheven hoofd ga ik 2014 in en starten met de 2e opleiding ,wederom bij Scheidegger
Gefeliciteerd! Goede afsluiting van dit jaar!
Ik ga in april waarschijnlijk starten met een opleiding (klassikaal) via de LOI.31 dec '13 - 13:17:30 -
quote:
Dit schreef kaatje
Ik ga in april waarschijnlijk starten met een opleiding (klassikaal) via de LOI.
31 dec '13 - 13:24:00