Binnenkijkjes

Binnenkijkjes 

Onderwerp van Marnel

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. jelle
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jelle
    quote:
    Dit schreef Dee53
    Hoe oud is die kast Jelle, of is dat ook van sloophout?


    Je bedoelt denk ik die kast op de laatste foto? Die is niet oud, ook niet zelfgemaakt. Ooit een keer ergens gekocht, heeft lang dienst gedaan als PC kast. Nu vooral rommelbak voor de kinderen.
  2. Petra66
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Petra66
    quote:
    Dit schreef Madam_Mikmak



    Die vind ik zelf ook geweldig. Ik zocht al langer een dergelijk schilderij maar vond ze veel te duur totdat ik deze tegen kwam.

    >>LINK<<

    Schilderij was inclusief verzending nog geen 100 euro. Ik heb nog een ander werk van haar achter de eettafel hangen.


    Als jullie die leuk vinden, een vriendin van mij maakt ook van die schilderijen, ik denk dat ze goedkoper zijn maar dat weet ik niet zeker, het is niet zo mijn stijl... >>LINK<<!/media/set/?set=a.365758210109827.93205.100000269530022&type=3
    15 okt '12 - 19:24:47 / 15 okt '12 - 19:46:14
  3. Marnel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marnel

    Mooi Jelle!
  4. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    quote:
    Dit schreef cora
    Wat een leuk draadje is dit!! Het werkt inspirerend...
    Ik ben de hele middag al met die verftool aan 't klungelen en heb besloten dat ik ??n muur bakery brown (van flexa) ga schilderen.
    Ik had eerst best wel een vrij drukke kamer, veel manou, riet en frutsels. Na een aantal turbulente jaren kreeg ik rust in mijn hoofd en heb dat ook doorgevoerd in mijn huis.
    Sober, veel aardetinten, strakke meubels en geen frutsels, kortom warmte en rust in huis.
    Maar als ik zo een kijkje neem in jullie huis begint het weer te kriebelen.
    Ik ga ??k aan de slag hier en de eerste stap is de muur vervenSmile


    Zelfde verhaal als Cora, 'toevallig' nu ook met de focus op bakery brown in de keuken.

    Ik ga ook maar eens kijken bij de verftool, en de tip die ik kreeg van iemand kreeg.
    Namelijk foto inlezen in paint, en dan achtergrond aanpassen, in mijn ikea keuken naar bakery brown Smile.

    Ik heb al wel maanden een boek van Nigella Lawson, recepten uit het hart van het huis, op een kast staan als inspiratie.

    Muur is nu al een jaar nog steeds wit, de stuclaag, wat heel ruimtelijk is in mn ikeakeukentje, dus ik vind het wel fijn eerst een tussenstapje te doen, dus wat fr?belen met plaatjes.

    Dank je wel Cora voor de tip vd verftool, ken de ik nog niet, hoop dat ik daar uitkom.
  5. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    Als ik al die foto's zo zie en de ruimte die jullie hebben kan ik alleen maar zeggen dat jullie mazzelaars zijn en trost mogen zijn op wat je hebt.
    Mijn kleine flatje is een rommeltje. Vol met gekregen spulletjes, knutsels, gereedschap Het is mij nog nooit gelukt om er enig structuur in te brengen. Maar dat geeft niks. Ik weet waar alles ligt, de vier kinderen treffen alles wat ze overhoop halen om te spelen exact hetzelfde weer aan als ze bij mij komen. En dat vinden ze heerlijk. Het is de plek van mijn kinderen.
  6. quote:
    Dit schreef Raymond
    Als ik al die foto's zo zie en de ruimte die jullie hebben kan ik alleen maar zeggen dat jullie mazzelaars zijn en trost mogen zijn op wat je hebt.
    Mijn kleine flatje is een rommeltje. Vol met gekregen spulletjes, knutsels, gereedschap Het is mij nog nooit gelukt om er enig structuur in te brengen. Maar dat geeft niks. Ik weet waar alles ligt, de vier kinderen treffen alles wat ze overhoop halen om te spelen exact hetzelfde weer aan als ze bij mij komen. En dat vinden ze heerlijk. Het is de plek van mijn kinderen.

    Bij mij ook en weet je het is heerlijk.Ben wel blij met mijn grote tuin maar de rest is mini.
  7. stukje van mijn kast met servies
  8. nog een stukje
  9. en de laatste
  10. Carlita....
    Misschien is het handig om een kleurenkaart mee naar huis te nemen. Heb ik vanmiddag ook gedaan en Bakery brown is voor deze kamer v??l te donker.Smile

    Ik was van plan om bij de Gamma gewone latex te laten mengen tot deze kleur. Jammer maar helaas dus, dit is een nieuwe serie kleuren van flexa en meestal maken ze de combinatie en hoeveelheid het 1e jaar niet bekend. Een pot flexa kost 22,75, da's best wel prijzig dus.

    Nu dus op zoek naar een lichtere kleur.....

    quote:
    Dit schreef Carlita


    Zelfde verhaal als Cora, 'toevallig' nu ook met de focus op bakery brown in de keuken.

    Ik ga ook maar eens kijken bij de verftool, en de tip die ik kreeg van iemand kreeg.
    Namelijk foto inlezen in paint, en dan achtergrond aanpassen, in mijn ikea keuken naar bakery brown Smile.

    Ik heb al wel maanden een boek van Nigella Lawson, recepten uit het hart van het huis, op een kast staan als inspiratie.

    Muur is nu al een jaar nog steeds wit, de stuclaag, wat heel ruimtelijk is in mn ikeakeukentje, dus ik vind het wel fijn eerst een tussenstapje te doen, dus wat fr?belen met plaatjes.

    Dank je wel Cora voor de tip vd verftool, ken de ik nog niet, hoop dat ik daar uitkom.
  11. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef cora

    Nu dus op zoek naar een lichtere kleur.....


    Dat gaat vast mooi staan, welke kleur heb je in gedachte?
  12. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    BiancaR; wat een leuke kleurige planken!Smile
Terug naar de lijst