quote:
Dit schreef Fri1974
Geweldig! Door al jullie " blij's" word ik zelf nog meer blij!
Vandaag mag ik weer vrij rond lopen en ga ik even richting bouwmarkt voor de kraan en afvoer. Vanavond dehuidige koelkast in de schuur en dan ben ik er klaar voor.
( en dan hoop ik dat het net zo easy de peasy gaat zoals ik het schrijf.. )
💪🏻 Top! 👏🏻
Vaatwasser in de keuken
Onderwerp van Fri1974
-
4 apr '22 - 11:56:04
-
quote:
Dit schreef Fri1974
Sjonge..heb ik gewoon een vaatwasser en koelkast gekocht.
Super!! Ben benieuwd hoe de vaatwasser bevalt!4 apr '22 - 14:03:43 -
Hij staat! Dat ging iets minder soepel dan verwacht, maar hij staat. Proefrondje gedraaid en net gevuld met de vuile vaat. Let's go!
5 apr '22 - 19:28:03 -
quote:
Dit schreef Fri1974
Hij staat! Dat ging iets minder soepel dan verwacht, maar hij staat. Proefrondje gedraaid en net gevuld met de vuile vaat. Let's go!
You did it!5 apr '22 - 19:29:21 -
quote:
Dit schreef Fri1974
Mooi! Geniet ervan.
5 apr '22 - 19:29:24 -
quote:
Dit schreef Sheeba
You did it!
Wat een "bevalling". Poeh.. dit soort dingen zijn voor mij een enorme stap, daarna komt er een hele hoge berg en vervolgens vind ik het echt heel moeilijk om dit soort dingen voor mezelf te kiezen. Stom is dat. Maar..wel erg blij met de keuze.5 apr '22 - 20:12:57 -
Wees trots op jezelf 🙂
5 apr '22 - 21:40:54 -
quote:
Dit schreef Fri1974
Wat een "bevalling". Poeh.. dit soort dingen zijn voor mij een enorme stap, daarna komt er een hele hoge berg en vervolgens vind ik het echt heel moeilijk om dit soort dingen voor mezelf te kiezen. Stom is dat. Maar..wel erg blij met de keuze.
Je mag trots op jezelf zijn. Je hebt het toch maar mooi gedaan.5 apr '22 - 21:59:46 -
quote:
Dit schreef Fri1974
Wat een "bevalling". Poeh.. dit soort dingen zijn voor mij een enorme stap, daarna komt er een hele hoge berg en vervolgens vind ik het echt heel moeilijk om dit soort dingen voor mezelf te kiezen. Stom is dat. Maar..wel erg blij met de keuze.
Begrijp ik helemaal, dan nu bijkomen
En genieten van deze " bevalling "5 apr '22 - 22:01:23 -
quote:
Dit schreef Astrid
Wees trots op jezelf 🙂
Dat vind ik nou ook!5 apr '22 - 23:07:38 -
quote:
Dit schreef Fri1974
Maar je doet het toch maar!6 apr '22 - 07:01:46 -